  • 1. Data: 2005-04-20 19:04:47
    Temat: Umorzenie śledztwa i jeszcze pytanie
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Witam

    Mam postanowienie o umorzeniu śledztwa, kilka dni temu pisałem o tym.
    Mam jeszcze jedno pytanie. Prokuratura umorzyła śledztwo bo nie ma
    wyczerpanych znamion przestępstwa. Jednakże napisał prokurator dalej że:

    "... jednakże stwierdzić należy , iż spoczywa na nim (na tym cwaniaku)
    obowiązek zwrotu kwoty 100 zł Adamowi ............ (czyli mnie)"

    To co w nawiasach to mój tekst. I teraz na czym polega obowiązek dla
    tego złodzieja? Czy moge liczyć na te pieniądze? Czy może to jest tak,
    że skoro to dochodzenie nie wykazało żadnego przestępstwa tylko
    niedomówienia, to czy się okaże że gdybym chciał te 100zł to trzeba
    znowu iść na policję ? Czy już wystarczy jedno zgłoszenie?

    Adam

  • 2. Data: 2005-04-20 19:07:43
    Temat: Re: Umorzenie śledztwa i jeszcze pytanie
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    szlovak napisał(a):
> [...]
    > niedomówienia, to czy się okaże że gdybym chciał te 100zł to trzeba
    > znowu iść na policję ? Czy już wystarczy jedno zgłoszenie?

    Raczej interpretowałbym to tak, że prokurator miał na myśli dochodzenie
    zwrotu na drodze cywilnej.

    KG