  • 1. Data: 2005-06-09 19:45:41
    Temat: Uciążliwi sąsiedzi!!!
    Od: Andreeq<a...@o...pl>

    Witam,
    Niedawno kupilismy mieszkanie i jak sie niestety okazało z tragicznymi sąsiadami!!!
    Mamy dosyć duży korytarz( 4 mieszkania) na którym owi sąsiedzi maja wystawione
    fotele, ławe. Ogólnie rzecz biorąc traktuja korytarz jak czesc swojego mieszkania
    (niewiem jak to sie stalo ze tego niezauwazylismy przed kupnem...) tzn. wychodzą
    sobie na plotki, papieros, kawa (raczej nie staraja sie rozmawiac cicho) ale to jest
    jeszcze do wytrzymania. Mają dziecko około 3 lat z którym wychodza na korytarz
    żeby sie pobawić, mało tego tych sasiadow odwiedzaja ich znajomi, rodzina rowniez
    z dziecmi i urzadzaja na klatce "domowe przedszkole". Nasze wielokrotne prosby o
    cisze zostały zignorowane, a w odpowiedzi uslyszelimy ze klatka jest dla wszystkich
    i nikt im nie zabroni tam przebywac. Raz doprowadzeni do "szału" wezwalismy
    policję (przyjechała zaraz po tym jak sasiedzi opuscili korytarz), ktora to od razu
    zaznaczyla iz nic nie sa w stanie zrobic. Bardzo prosimy o poradę, co możemy
    uczynic aby moc spokojnie mieszkac (wyprowadzka nie wchodzi w gre). Bedziemy
    wdzieczni za wszystkie odpowiedzi!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-06-09 19:50:17
    Temat: Re: Uciążliwi sąsiedzi!!!
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andreeq wrote:
> [...]

    > uczynic aby moc spokojnie mieszkac (wyprowadzka nie wchodzi w gre). Bedziemy

    wzywać policję za każdym razem.
    wezwać straż pożarną, niech zrobi notkę do spółdzielni, że rzeczy z
    korytarza mają natychmiast zniknąć.

  • 3. Data: 2005-06-09 20:08:22
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > wdzieczni za wszystkie odpowiedzi!

    proponuje uszczelnic calkowicie drzwi
    straz pozarna wezwac, nie mozna zastawiac korytarza meblami, to przeciez
    droga ewakuacji

  • 4. Data: 2005-06-09 20:30:35
    Od: "Mirek" <l...@w...pl>

    Ja mam na to odpowiedź jedną :-) To jest Polska. A nawiasem zapytam czy to
    tzw żulernia? Bo chyba widzieliście gdzie się wprowadzacie.

  • 5. Data: 2005-06-09 21:30:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andreeq" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    Ja, to bym im czymś śmierdzącym i lepkim polał te meble.

  • 6. Data: 2005-06-09 21:37:15
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d8acms$fab$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Andreeq" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja, to bym im czymś śmierdzącym i lepkim polał te meble.

    Czy to nie podpadnie pod zniszczenie mienia?

    Alek

  • 7. Data: 2005-06-09 22:34:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > możemy
    > uczynic aby moc spokojnie mieszkac (wyprowadzka nie wchodzi w gre).

    widzialy galy co braly.

    moja rada
    wyprowadzic sie

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 8. Data: 2005-06-09 22:58:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:d8ad4t$jua$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czy to nie podpadnie pod zniszczenie mienia?

    Nie, jeśli nie zniszczy. Wystarczy, by się dało zmyć. Ale jak kilka razy
    zmyją, to może im ochota do zabawy na korytarzu przejdzie. Wzywane
    Policji za każdym razem nie wydaje mi się dobrym pomysłem. Wyjdzie z
    tego pieniaczka, bo niema zakazu siedzenia na korytarzu. Można zresztą
    próbować innych sztuczek w rodzaju wystawiania śmierdzących butów na
    własną wycieraczkę - niech się wietrzą. Albo kiedy indziej również
    urządzić sylwestra na korytarzu dla znajomych. Czemu tylko jedni
    sąsiedzi mają z niego korzystać?

  • 9. Data: 2005-06-10 04:29:38
    Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_>

    On Fri, 10 Jun 2005 00:58:20 +0200, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > własną wycieraczkę - niech się wietrzą. Albo kiedy indziej również
    > urządzić sylwestra na korytarzu dla znajomych. Czemu tylko jedni

    A co jeśli tamci wykarzą się również podobną fantazją ?

    R.

  • 10. Data: 2005-06-10 05:06:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Robert napisał(a):

    > A co jeśli tamci wykarzą się również podobną fantazją ?

    W takim przypadku nastąpi eskalacja konfliktu ;) Być może
    dojdzie nawet do rękoczynów ;P

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6