  • 1. Data: 2024-05-27 19:40:22
    Temat: Zawiadomienie obajtka
    Od: Shrek <...@w...pl>

    O co chodzi z zawiadomieniem obajtka? Cała policja go szuka żeby
    zawiadomienie wręczyć i znów policję wyprzedza jakiś pieprzony pismak na
    festynie;) To jak jego nie mogą znaleźć to rzeczywiście jak mają szukać
    zaginionych czy żuli co zajebali moto i siedzą na drugi dzień w miejscu
    zajebania:P

    Czemu nie można jak do areczka - na adres zameldowania i po dwóch
    tygodniach doręczone?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-05-27 20:10:48
    Temat: To Obajtka schował Giertych w swojej SAMOTNI?
    Od: _Master_ <...@...pl>

  • 3. Data: 2024-05-27 20:43:32
    Temat: Re: Zawiadomienie obajtka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.05.2024 o 19:40, Shrek pisze:

    > Czemu nie można jak do areczka - na adres zameldowania i po dwóch
    > tygodniach doręczone?
    Bo to nie ten kodeks.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 4. Data: 2024-05-27 20:45:15
    Temat: Nie.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 May 2024 20:10:48 +0200, _Master_ napisał(a):

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2024-05-27 20:51:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo to nie ten kodeks.

    A jednak:

    Do postępowania w sprawach wzywania oraz przesłuchiwania osób wezwanych
    przez komisję oraz zwalniania ich z obowiązku zachowania tajemnicy w
    zakresie nieuregulowanym w niniejszej ustawie stosuje się odpowiednio
    przepisy Kodeksu postępowania karnego dotyczące w tym zakresie świadków.

    Więc o co biega i czemu biedna policjany od czterech dni szukaja obajtka
    po kraju a jakiś pieprzony pismak robi porutę policji i go znajduje na
    festynie wyborczym?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2024-05-27 21:19:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.05.2024 o 20:51, Shrek pisze:
> [...]
    > Więc o co biega i czemu biedna policjany od czterech dni szukaja obajtka
    > po kraju a jakiś pieprzony pismak robi porutę policji i go znajduje na

    Bo to nie ten kodeks. Domniemanie doręczenia jest w art. 44§4 kpa i
    131(1)§2 kpc. Zaś w kpk mamy art. 117§2 kpk i jeśli brak dowodu
    doręczenia, to nie jest doręczone.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 7. Data: 2024-05-27 21:35:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo to nie ten kodeks. Domniemanie doręczenia jest w art. 44§4 kpa i
    > 131(1)§2 kpc. Zaś w kpk mamy art. 117§2 kpk i jeśli brak dowodu
    > doręczenia, to nie jest doręczone.

    raczej art 133

    § 2.
    O pozostawieniu pisma w myśl § 1 doręczający umieszcza zawiadomienie w
    skrzynce do doręczania korespondencji bądź na drzwiach mieszkania
    adresata lub w innym widocznym miejscu ze wskazaniem, gdzie i kiedy
    pismo pozostawiono oraz że należy je odebrać w ciągu 7 dni; w razie
    bezskutecznego upływu tego terminu, należy czynność zawiadomienia
    powtórzyć jeden raz. W razie dokonania tych czynności pismo uznaje się
    za doręczone.

    Więc jeszcze raz zapytam - co to za szopka z tym obajtkiem? Za późno
    wysłali żeby przed wyborami wezwać.

    PS - no i w sumie doręczenie zastępcze pocztą to dopiero jak osobiście
    się nie udaje - do mnie nigdy żaden urzędnik sądowy się osobiście nie
    dobijał, zawsze pocztą;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2024-05-28 06:54:23
    Temat: Bałwanie, w tym podwątku dyskusja toczy się w tematach.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 May 2024 04:52:41 +0200, A. Filip napisał(a):

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2024-05-29 21:15:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.05.2024 o 21:35, Shrek pisze:

    > Więc jeszcze raz zapytam - co to za szopka z tym obajtkiem?

    Prawnie Ci już wyjaśniłem. A teraz spróbuję zdroworozsądkowo. Oczekiwał
    byś stawienia się świadka na wezwanie, którego nie odebrał? Nawet, gdyby
    w ustawie pisało, że należy to uznać za skutecznie doręczone.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 10. Data: 2024-05-29 21:21:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    >
    > Więc o co biega i czemu biedna policjany od czterech dni szukaja obajtka
    > po kraju a jakiś pieprzony pismak robi porutę policji i go znajduje na

    Zdroworozsądkowo, to po prostu z tego powodu, że dostali takie
    polecenie. Doręczanie przez dzielnicowych wezwań, to nie jest jakaś
    "technologia NASA" i jeśli świadek nie odbiera wezwania pod adresem
    zameldowania, to często idzie dzielnicowy i ustala, gdzie on jest, a
    jeśli znajdzie, to doręcza wezwanie.

    Jak napiszą kilka notatek, ze nie wiadomo, gdzie jest, to komisja ogłosi
    poszukiwania celem ustalenia miejsca pobytu. W praktyce polega to na
    tym, że jak się już znajdzie poszukiwanego, to pisze oświadczenie, gdzie
    będzie odbierał wezwania. Jak wówczas nie będzie odbierał, albo stawiał
    się na wezwania, to kolejnym krokiem jest postanowienie o zatrzymaniu i
    doprowadzeniu do organu.
    --
    (~) Robert Tomasik