eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Ticket Online - 5 dni roboczych od daty zamowienia
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-03-25 12:57:13
    Temat: Ticket Online - 5 dni roboczych od daty zamowienia
    Od: Andrzej Wróblewski <c...@c...pl>

    Witajcie

    Kupilem bilet 08.03.2007 (czwartek) przez Ticket Online. W potwierdzeniu
    jest taka formulka:

    "W przypadku, gdy przelew nie wpłynie na nasze konto w ciągu pięciu dni
    od daty zamówienia - rezerwacja zostanie automatycznie anulowana. Uwaga!
    Liczy się data wpływu kwoty na nasze konto. Nie ponosimy
    odpowiedzialności za rezerwacje anulowane z powodu przekroczenia termiu
    wpłaty.

    Bilety zostaną wysłane do Państwa najpóźniej w następnym dniu roboczym
    po otrzymaniu płatności na naszym koncie bankowym."

    Przelew wykonalem w poniedzialek, w moim banku jest data jego
    ksiegowania 13.03.2007 (wtorek).

    Do dzis nie dotarly do mnie zakupione bilety, ani zwrot przelanych
    pieniedzy.

    Trzy pytania:

    1) Czy w tej sytuacji liczy sie piec dni ROBOCZYCH, czy kalendarzowych
    od daty zamowienia?

    2) Czy przelew zaksiegowany w moim banku 13.03.2007 miesci sie w tych 5
    dniach, czy rzeczywiscie liczy sie data dotarcia pieniedzy na ich konto?

    3) Nie dostalem od nich zadnej informacji o anulowaniu zlecenia, ani
    zwrotu pieniedzy. Czy w zwiazku z tym mam prawo traktowac transakcje
    jako zawarta?

    Oczywiscie czeka mnie dzis wycieczka do teatru i wyjasnianie sytuacji z
    jakims niekumatym ludem... wiec wolalbym miec chocby zarys sytuacji. Nie
    udalo mi sie do tego zasranego Ticket Online dodzwonic od 5 dni...

    Pozdrawiam,

    Andrzej

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1