  • 1. Data: 2007-10-18 22:18:00
    Temat: Też bym nie oddał
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Gdyby mnie mafiozo miesiącami podchodził, a potem dał 50 tysięcy łapówki,
    też bym tych pieniędzy nikomu nie oddał. Bo komu miałbym oddać, przestępcy?
    Dowód popełnionego przez niego przestępstwa miałbym mu oddać? Nie wiadomo
    skąd pochodziły pieniądze przekazane przez agenta CBA pani Sawickiej. CBA
    nie jest tu poszkodowana, a jak wydała nie swoje pieniądze na prowokacje
    polityczną, to niech płacą teraz z własnych kieszeni, albo odpracowują w
    więzieniu.

    boukun

  • 2. Data: 2007-10-19 07:27:38
    Temat: Re: Też bym nie oddał
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    boukun napisał(a):
    > Gdyby mnie mafiozo miesiącami podchodził, a potem dał 50 tysięcy łapówki,
    > też bym tych pieniędzy nikomu nie oddał.

    zaraz zaraz, jakich pieniedzy, jakiej lapowki, to agenci cba maja
    udowodnic ze ona jest w posiadaniu oznakowanych pieniedzy pochodzacych
    z przestepstwa.

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s