  • 1. Data: 2005-04-20 14:40:23
    Temat: Termin wydania dyplomu inż.
    Od: "flania" <f...@o...pl>

    Witam !
    Ma pewien problem. Jestem, w zasadzie to byłam studentką dziennych studiów
    inżynierskich na prywatnej uczelni. Egzamin dyplomowy zdałam już prawie 3
    miesiące temu, i jak na razie do tej pory nie mogę się uprosić o dyplom.
    Wydaje mi się, iż termin ustawowy zobowiązuje uczelnię do wydania dyplomu i
    odpisów w przeciągu 30 dni od daty złożenia egzaminu. Jeśli tak jest to
    proszę o potwierdzenie tego faktu. I znowu, jeśli tak jest, to czy za ten
    okres powyżej 30 dni mogę się domagać odszkodowania np. w wysokości 1/30
    miesięcznego czesnego za każdy dzień powyżej tych 30 ?
    Pozdrawiam
    Magda
    PS. Wydaje mi się, iż wspomniane 30 dni, reguluje art.149 ust. 3 ustawy z
    dnia 12 września 1990 (Dz.U. Nr 65 poz.385) z późniejszymi zmianami ? Dobrze
    mi się wydaje ? A może jest coś nowszego ? Bardzo proszę wtedy w miarę
    możliwości o tytuł, numer, ...