  • 1. Data: 2007-10-22 08:20:46
    Temat: Teraz bierzemy sie za drugiego karlowatego Zydka
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Żyd Lech Kaczyński zapowiedział, że nie zezwoli Donaldowi Tuskowi na obsadę
    stanowisk w resortach siłowych bez jego zgody. Prezydent powiedział, że w
    tych resortach musi być zachowana kontynuacja dotychczasowej polityki,
    inaczej nie nominuje innych polityków.

    Ja to przewidziałem. Dwa dni temu napisałem, że Jarosław Kaczyński już pali
    tajne akta, mówiące o żydowskiej okupacji Polski. Teraz widać, że władza
    Zydów nad Polakami może ulec unicestwieniu, gdyby resorty siłowe i dostęp do
    tajnych akt miała otrzymać PO.

    Wydaje mi się, że nie obejdzie się bez impeatchmentu.

    boukun