eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › TPSA oszustwo reklamacja Zmiana Abonamentu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 1. Data: 2006-05-10 06:12:27
    Temat: TPSA oszustwo reklamacja Zmiana Abonamentu
    Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl>

    Czytam regularnie grupę i mam do was pytanie w lutym br. zostałem formalnie
    oszukany przez pracownika TPSA KONKRETNIE błękitnej lini zadzwonił do mnie i
    zaproponował przejście na próbę (bardzo ważne powiedział że na okres 2
    miesięcy z możliwością powrotu do starego abonamentu ) na nowy niby
    korzystniejszy dla mnie abonament , pomyśłaem sobie próba nie strzelba
    spróbuje , no i zgodziłem się z abonamentu standardowego przeszedłem na
    abonament z 60 minutami gratis , po 2 miesiącach okazało się że mam wyższe
    rachunki i nowy abonament jest dla mnie niekorzystny , zadzwoniłem na
    niebieską linie i wyraziłem chęć powrotu do starego abonamentu i tu się
    nieźle wkur........, bo powiedziano mi że nie ma takiej możliwości i nigdy
    nie było , a tpsa od 1 marca nie ma w sprzedaży już tego abonamentu tzw.
    standardowego , oczywiście złożyłem reklamacje że zostałem oszukany ,
    naciągnięty na nowy mniej korzystny dla mnie abonament, po 2 tygodniach
    otrzymałem odpowiedz że jest im przykro ze zostałem przez ich pracownika
    wprowadzony w błąd itd. bla bla bla .... , no i najważniejsze że nie mogę
    wrócić do starego abonamentu bo go już nie ma , no i nie wiem co teraz
    robić nie dość że jestem w plecy po 40 zł miesięcznie bo tyle więcej płace
    ale najbardziej mnie wkurwia fakt że nieoficjalnie dowiedziałem się od
    znajomego który pracuje w telepunkcie że to specjalnie firma TPSA zaleciła
    takie oszustwo swoim pracownikom w celu osiągnięcia lepszych wyników
    sprzedaży , zrezygnował bym w cholerę z telefonu ale mam z nimi podpisaną
    umowę na 2 lata na DSL , dałem się oszukać jak młokos .Myślę nad oddaniem
    sprawy do sądu , ale nigdy tego nie robiłem może ktoś doradzi jak postępować

    Pozdrawiam JULIUSZ , niech ten post będzie przestrogą dla tych co załatwiają
    sprawy z TPSA




  • 2. Data: 2006-05-10 07:08:20
    Temat: Re: TPSA oszustwo reklamacja Zmiana Abonamentu
    Od: IYIS <m...@o...pl>


    > ale najbardziej mnie wkurwia fakt że nieoficjalnie dowiedziałem się od
    > znajomego który pracuje w telepunkcie że to specjalnie firma TPSA zaleciła
    > takie oszustwo swoim pracownikom

    Nie wiem czy tpsa zleciło czy nie , ale potwierdzam fakt , że
    osoby wynajęte przez TPSA (akwizytorzy)
    namawiają na przejście ze standardowego na inny abonament
    KŁĄMIĄC że da się w razie niezadowolenia wrócić na standardowy.
    IYIS


  • 3. Data: 2006-05-10 08:34:40
    Temat: Re: TPSA oszustwo reklamacja Zmiana Abonamentu
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e3s087$ffp$1@news.onet.pl...
    > Pozdrawiam JULIUSZ , niech ten post będzie przestrogą dla tych co załatwiają
    > sprawy z TPSA

    A podpisywałeś, że zmieniasz taryfę ?


  • 4. Data: 2006-05-10 09:37:44
    Temat: Re: TPSA oszustwo reklamacja Zmiana Abonamentu
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    nightmen napisał(a):
    > Czytam regularnie grupę i mam do was pytanie w lutym br. zostałem formalnie
    > oszukany przez pracownika TPSA KONKRETNIE błękitnej lini zadzwonił do mnie i
    > zaproponował [....]
    > Pozdrawiam JULIUSZ , niech ten post będzie przestrogą dla tych co załatwiają
    > sprawy z TPSA

    Cóż, to tylko potwierdza moją prywatną zasadę postępowania z róznymi
    firmami (a zwłaszcza z TPSA i Citibankiem): jak ci przysyłają jaką
    propozycję, nie korzystaj z niej. Jak do ciebie dzwonią z propozycją -
    nie korztystaj z niej tym bardziej, choćby nie wiem jak korzystna się
    wydawała.

    Posunięcia które są dla ciebie rzeczywiście korzystne są skrzętnie
    ukrytane. Np. możliwość zawieszenie linii telefonicznej + neostrada
    (jeżeli zależy ci tylko na internecie, a telefon możesz mieć np. przez
    skype'a).

    p. m.


  • 5. Data: 2006-05-10 10:19:52
    Temat: Re: TPSA oszustwo reklamacja Zmiana Abonamentu
    Od: "milosh" <m...@i...pl>


    > Posunięcia które są dla ciebie rzeczywiście korzystne są skrzętnie
    > ukrytane. Np. możliwość zawieszenie linii telefonicznej + neostrada
    > (jeżeli zależy ci tylko na internecie, a telefon możesz mieć np. przez
    > skype'a).


    czyli jest mozliwosc kozystania z neostrady bez kozystania z uslug typowej
    telefonii tp?



  • 6. Data: 2006-05-10 10:47:57
    Temat: Re: TPSA oszustwo reklamacja Zmiana Abonamentu
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    milosh napisał(a):
    >> Posunięcia które są dla ciebie rzeczywiście korzystne są skrzętnie
    >> ukrytane. Np. możliwość zawieszenie linii telefonicznej + neostrada
    >> (jeżeli zależy ci tylko na internecie, a telefon możesz mieć np. przez
    >> skype'a).
    >
    >
    > czyli jest mozliwosc kozystania z neostrady bez kozystania z uslug typowej
    > telefonii tp?

    Tak i nie. Bez telefoniii - bo nie dzwonisz i do ciebie nie dzwonią.
    Ale bezabonamentowo - nie. Zawieszenie telefonu kosztuje 23 brutto /mc.
    Co i tak jest tańsze niż 50zł za telefon którego się nie używa (jak się
    nie używa).

    No i wadą jest że płacisz z góry za cały okres zawieszenia. Więc albo
    jednorazowo wysupłujesz większą kasę, albo musisz pamiętać o
    comiesięcznym zawieszaniu. Nie wiem też jak z odwieszaniem jest :)

    p. m.


  • 7. Data: 2006-05-10 13:33:32
    Temat: Re: TPSA oszustwo reklamacja Zmiana Abonamentu
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-05-10 09:08 +0200, Użytkownik IYIS napisał :

    > Nie wiem czy tpsa zleciło czy nie , ale potwierdzam fakt , że
    > osoby wynajęte przez TPSA (akwizytorzy)
    > namawiają na przejście ze standardowego na inny abonament
    > KŁĄMIĄC że da się w razie niezadowolenia wrócić na standardowy.
    > IYIS
    Do mojego meza, na ktorego jest telefon zarejestrowany, tak raz w
    tygodniu/na 2 tygodnie dzwoni jakies blulajnowy konsultant/ka wlasnie w
    celu zmiany abonamentu ze starego standardowego. Za nic nam sie to nie
    oplaca, wiec z uporem maniaka twierdze, ze meza nie ma i nie wiem kiedy
    bedzie:-) Ta identyfikacja w telefonie na cos sie przydaje, bo
    przynajmniej wiadomo, ze jak numer niedostepny albo jakis dziwny, to
    dzwoni tepsa. Trenuje meza, by odbierajac telefon z takich dziwnych
    tepsiano-blulajnowych numerow mowil: "Pana X nie ma, nie wiem kiedy
    bedzie" ;)))

    BTW, jestem "upowazniona", ale ze mna nikomu nie przyjdzie do glowy gadac:-)

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/


  • 8. Data: 2006-05-10 13:55:52
    Temat: Re: TPSA oszustwo reklamacja Zmiana Abonamentu
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:e3sq76$gpf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > tepsiano-blulajnowych numerow mowil: "Pana X nie ma, nie wiem kiedy
    > bedzie" ;)))
    > BTW, jestem "upowazniona", ale ze mna nikomu nie przyjdzie do glowy
    > gadac:-)

    Proponuję mówić "proszę chwilę poczekać" i odkładać słuchawkę na bok.
    Ja sprawdzam ile są w stanie poczekać. Mam zegar liczący czas rozmowy. :)

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!
    Ich oferta to oszustwo.


  • 9. Data: 2006-05-10 13:56:09
    Temat: Re: TPSA oszustwo reklamacja Zmiana Abonamentu
    Od: p...@o...pl

    Hi,

    Moim zdaniem na początek zgłoś sprawę do Powiatowego Rzecznika
    Konsumentów i Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, aby
    zaoszczedzic czas, pieniadze i nerwy :) Taka mam nadzieje, ale z
    urzedami nigdy nic nie wiadomo.
    To na początek.

    Pozniej, jesli pracownik TPSA wprowadził Cie w błąd i mozesz to
    udowodnic to scigaj TPSA na drodze cywilnej. Rozne rozwiazania, ale
    najlepiej zlec to profesjonaliscie.

    Moim zdaniem, mozna sie pokusic i sporzadzic zawiadomienie o
    przestępstwie wyłudzenia -286 kk.

    Pozdrawiam
    Piotr


  • 10. Data: 2006-05-10 19:22:58
    Temat: Re: TPSA oszustwo reklamacja Zmiana Abonamentu
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    "[edymon]" <m...@a...pl> w
    <news:e3sq76$gpf$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > Dnia 2006-05-10 09:08 +0200, Użytkownik IYIS napisał :
    > Ta identyfikacja w telefonie na cos sie przydaje, bo
    > przynajmniej wiadomo, ze jak numer niedostepny albo jakis dziwny, to
    > dzwoni tepsa.

    Jak sie nie boisz, to ACR (abonent nie przymuje połaczeń od numerów które
    sie nie idntyfikują) zażycz -- za darmo jak masz prezentacje numeru.
    Święty pokój z &TP, a jak czegoś chcą to dzwonia na komórkę (rzadko,
    najczęsciej w sprawie reklamacji)

    > BTW, jestem "upowazniona", ale ze mna nikomu nie przyjdzie do glowy gadac:-)

    Znaczy się nie ma w systemie, czyli nie jestes :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1