  • 1. Data: 2004-09-27 08:35:36
    Temat: TPSA i odsetki ustawowe
    Od: "volpert" <c...@o...pl>

    Mam pytanie - TPSA niezgodnie z zawarta umowa, ktora
    mam na pismie od stycznia 2004 pobierala ode mnie
    stawki za neostrade zgodnie z blednie wpisana do ich systemu
    wyzsza cena dla umowy na czas nieoznaczony (na papierku
    stoi jak wol ze na 12 miesiecy) - mam pytanie czy
    naleza mi sie tylko nadplacone pieniadze czy rowniez
    odsetki - czy musze wyraznie zwerbalizowac w blekitnej
    linii zadanie odsetek czy tez dostane je automatycznie ?

    thx.

  • 2. Data: 2004-09-27 09:20:04
    Temat: Re: TPSA i odsetki ustawowe
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "volpert" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odsetki - czy musze wyraznie zwerbalizowac w blekitnej
    > linii zadanie odsetek czy tez dostane je automatycznie ?

    masz prawo do zastosowania sankcji odsetkowej - musisz sformulowac
    roszczenie

    odsetki oczywiscie ci sie naleza

    p.
    W,