  • 1. Data: 2003-07-28 09:37:53
    Temat: TPSA a promocja i bonifikata w ramach promocji
    Od: "Plusek$" <p...@t...pl>

    TPSA podpisała umowę ze mną na uruchomienie linii telefonicznej, a rzecz
    zdarzyła się w czasie promocji w której przyznano mi 50% opłaty podstawowej za
    przyłączenie w ramach promocji. Posiadam umiarkowany stopień i w związku z tym
    należała mi się 50% ulgowa bonifikata za przyłączenie. Czy należy mi się ta
    bonifikata do tej promocji, czy już nie, bo TPSA twierdzi że w ramach promocji
    nie ma bonifikaty, czy ktoś się z tym zetknął i czy prawnie mają rację ?
    Dzięki z góry za odpowiedź !!!
    Z poważaniem
    Plusek$

    - - -