  • 1. Data: 2008-06-19 15:51:22
    Temat: TP - promocja, regulamin i... co jest grane?
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Witam.

    TP wprowadziła sobie promocję "telefon z planem".
    Promocja skończyła się w maju, na stronie TP już jej nie ma ale tutaj jest
    info:
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=10486
    oraz regulamin promocji.

    Zamówiłem tp250, podpisałem umowę na rok, wziełem telefon za 1zł.
    Jak to wygląda teraz: dostałem rachunek a tam brak zniżki 6,50zł do
    abonamentu.
    Dzwonię na infolinię a tam pani mówi, że niefortunnie sformuowali w
    regulaminie, ale chodzi o to że te 6,50zł to dali mi zniżki na telefon który
    normalnie bym kupił za 79zł, podzielił przez 12 miesięcy i reszte 1zł
    zapłacił przy podpisaniu umowy. W razie zerwania umowy płacę 6,50 razy ile
    miesięcy do końca zostało.

    I teraz - czytam umowę i za diabła mi nic takiego nie chce wyjść że jedno
    wiąże się z drugim. Pani w telepunkcie również mówiła że i zniżka jest przez
    12 miesięcy.

    Dobrze myślę że wałek tp robi?

    PS. Sorki za crossa.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2008-06-20 05:25:03
    Temat: Re: TP - promocja, regulamin i... co jest grane?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Irokez" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > I teraz - czytam umowę i za diabła mi nic takiego nie chce wyjść że jedno
    > wiąże się z drugim. Pani w telepunkcie również mówiła że i zniżka jest

    Telefranca najwyraźniej zrobiła wałek. Mnie z regulaminu nie wynika to, co
    im wynika. A czytałem na trzeźwo.

    wiatrak

  • 3. Data: 2008-06-20 05:32:31
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    >
    > I teraz - czytam umowę i za diabła mi nic takiego nie chce wyjść że jedno
    > wiąże się z drugim. Pani w telepunkcie również mówiła że i zniżka jest

    Przeczytałem jeszcze raz. Regulamin jest specjalnie napisany tak, żeby
    klienta zrobić w ch... Punkt 4 i 5 to normalnie wyłudzenie przez podstęp. I
    oni to nazywają "niefortunością"? Złodziejska firma i tyle.

    wiatrak