  • 41. Data: 2010-10-08 20:21:31
    Temat: Re: Dopalacze ...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:i8nqpa$rgr$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Rozumiem, że przewidujesz jak będzie wyglądała praktyka?
    > Czyli pogrążanie się państwa w bezprawiu.

    Po prostu znam życie :-)

  • 42. Data: 2010-10-08 23:44:31
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message

    > Hm, młody chyba jesteś, jeżeli nie pamiętasz metod prowokacji.
    > Obejrzyj kilka filmów amerykańskich i dokształć się.

    I kto tu mowi o byciu mlodym - hehehehehe
    Obejrzyj kilka filmow amerykanskich i sie doksztalc.. wiesz, moze dam ci
    mala lekcje:
    Film fabularny to taka bajka dla doroslych, ktora nie ma nic wspolnego z
    realimai.
    Ja wiem, ze w Polsce film zwlaszcza amerykasnski to lekacja pogladowa ale
    naprawde, zrozum to tylko BAJKA!

    > Wystarczy podrzucona nieoznakowana tubka z klejem
    > nitrocelulozowym i jesteś ugotowany na potrzeby ustawy.

    Bez tego dzis jestes ugotowany, nie potrzeba kleju...
    I pamietaj, film to taka bajka dla doroslych.

  • 43. Data: 2010-10-09 03:55:16
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 08.10.2010 22:08, Kozdra wrote:
    > Chyba kupie ze 200 moze nawet 500 normalnych zarowek zeby i wnukom
    > wystarczylo :-).

    Żarówki żarnikowe są i będą dostępne jako element eksploatacyjny do
    maszyn zawierających części wirujące. Świetło jarzeniowe jest w takim
    przypadku niebezpieczne, bo może sprawiać iluzję innej częstotliwości
    wirowania.

    Można je kupić np. w Praktikerze.

    mi

  • 44. Data: 2010-10-09 05:48:33
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-08 22:08, Kozdra pisze:

> [...]
    > LED. Wedle opakowania daja tyle swiatla co zwykla zarowa.
    > Moze i umfa-umfa :-) daja tylko nie mnie. Calkowite, absolutne g-wno.
    > Nie nadaja sie do niczego.
    > Odzalowalem i zaraz na drugi dzien zasililem nimi miejskie wysypisko
    > smieci.
    > Jarzeniowki (ktorych nie znosze) w porownaniu z LED to jak by sloneczko
    > zaswiecilo.Kolor swiatla jaki te LEDy daja jakis taki nieprzyjemny ze
    > czujesz sie jak w trupiarni.
    > Chyba kupie ze 200 moze nawet 500 normalnych zarowek zeby i wnukom

    Bez sensu.
    Jak dawno bawiłeś się tymi LEDami? Technika dość szybko idzie tu
    naprzód, ceny spadają.
    LEDy dają przyzwoite światło, są LEDy o barwie ciepłej. Nie-za-bardzo
    nadają się do oświetlania całych pomieszczeń (no, małych - tak; u mnie
    oświetlenie ubikacji 1 LEDą 3.5W (80LED) jest zadowalające), lepiej
    spisują się do oświetlenia powierzchni, zwłaszcza z bliska (lampy
    biurkowe, "do czytania", inne ze strumieniem skierowanym).
    Ale widziałem też spory pokój (rz. 20m2) oświetlony chyba 30-ma 40LED
    GU10 wpuszczonymi w sufit. Był oświetlony cały, równomiernie, jasno.
    Pobieżne przeliczenie w pamięci pozwoliło oszacować, że koszt zakupu
    tych żarówek zwróci się po roku w oszczędności na prądzie.
    Kolosalną ich przewagą wobec jarzeniówek (rur LF) i świetlówek
    kompaktowych (żarówek energooszczędnych) jest to, że nie szkodzi im
    częste zapalanie. Świetnie spisują się sterowane czujnikiem ruchu.
    Są wstrząso- i idiotoodporne. Grzeją się minimalnie.

    Nie warto zawracać Wisły kijkiem ;)

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 45. Data: 2010-10-09 06:25:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-09 07:48, SQLwiel pisze:

    > nadają się do oświetlania całych pomieszczeń (no, małych - tak; u mnie
    > oświetlenie ubikacji 1 LEDą 3.5W (80LED) jest zadowalające), lepiej

    Jakiej firmy LEDy możesz polecić?

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2010-10-09 06:50:25
    Temat: [NTG] LEDy b.: Re: Dopalacze ...
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-09 08:25, Liwiusz pisze:

    > Jakiej firmy LEDy możesz polecić?

    Darujmy sobie. Wszystko, to chińszczyzna. Są lepsze i gorsze. W tych
    gorszych np. po godzinie pracy gaśnie połowa diod (albo mruga co kilka
    sekund), a więc istotny jest dostawca, który takie wymieni (uważać na
    Alledrogo). Sugerowałbym, aby kupować żarówki które "właśnie weszły na
    rynek", bo te są najnowocześniejsze i mają najlepszą relację ceny
    (zaopatrzeniowej) do jakości, bacząc, czy da się je wymienić jeśli będą
    wadliwe.
    Potem cena zależy głównie od ilości diod. Rozważyć trzeba, czy chcemy
    strumień "dookólny" (trudno to uzasadnić - jeśli są bezpośrednio
    widoczne, to wyglądają strasznie), czy skierowany. Większą wydajność
    mają LEDy SMD, ale dają strumień szerszy, niż LEDy w obudowie
    soczewkowej. Trza się trochę nakombinować, żeby dobrać optymalnie.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 47. Data: 2010-10-09 06:53:50
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał

    > Nitro JEST objete innymi regulacjami prawnymi oraz normami
    > uzytkowania.
    > Koniec.

    Czy możesz przytoczyć te regulacje prawne i normy użytkowania
    dotyczące nitro?

  • 48. Data: 2010-10-09 07:02:25
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl> napisał

> [...]
    > minimalnie.
    > koszt zakupu tych żarówek zwróci się po roku w oszczędności na

    Jeśli te ledy są takie zajebiste to czmu władza nie ograniczy się do
    poinformowania o tym i przekonania ludzi aby sami wybrali te cuda
    tylko zabrania produkcji żarówek?

  • 49. Data: 2010-10-09 08:10:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-09 09:02, Użytkownik Alek napisał:

    > Jeśli te ledy są takie zajebiste to czmu władza nie ograniczy się do
    > poinformowania o tym i przekonania ludzi aby sami wybrali te cuda tylko
    > zabrania produkcji żarówek?

    Bo władza jest bardzo dobra tylko naród im się trafił taki do dupy.
    Zamiast wydawać majątek zgodnie z oczekiwaniem kolejnych rządów
    wredni ludzie kombinują jak by tu oszczędzić klika złotych:
    na samochodach, na paliwie do nich, na żarówkach, na alkoholu,
    na ciuchach, pewnie na wszystkim.

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2010-10-09 08:29:44
    Temat: TG (LEDy)
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    Alek pisze:
> [...]
    >
    > Jeśli te ledy są takie zajebiste to czmu władza nie ograniczy się do
    > poinformowania o tym i przekonania ludzi aby sami wybrali te cuda tylko

    Ponieważ LEDy produkują Chińczycy i nie jest do tej produkcji potrzebna
    żadna szczególnie droga technologia, a żarówki energooszczędne produkują
    potężne europejskie koncerny (Philips, Osram), a te potrafiły posmarować
    komu trzeba za promowanie (i bandyckie forsowanie) ich produktu.
    I tak oto z NTG robi się jak najbardziej TG.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.