  • 1. Data: 2007-02-23 16:45:27
    Temat: Szukam prawnika od prawa pracy we Wrocławiu
    Od: alugastrin <...@...pl>

    Witam,
    Jak w temacie - poszukuje dobrego prawnika od prawa pracy we Wroclawiu i
    okolicach w celu uzyskania porady. Moze ktos z was korzystal z uslug
    jakiegos i moze mi go polecic ?

    pozdr

  • 2. Data: 2007-02-23 19:22:04
    Temat: Re: Szukam prawnika od prawa pracy we Wrocławiu
    Od: Olgierd <n...@o...bblog.pl>

    Dnia Fri, 23 Feb 2007 17:45:27 +0100, alugastrin napisał(a):

    > Jak w temacie - poszukuje dobrego prawnika od prawa pracy we Wroclawiu i
    > okolicach w celu uzyskania porady. Moze ktos z was korzystal z uslug
    > jakiegos i moze mi go polecic ?

    A o co chodzi?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    blog "Lege Artis" ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2007-02-23 19:28:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd napisał(a):

    > A o co chodzi?

    A coś taki ciekawy ;) ?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 4. Data: 2007-02-24 16:10:17
    Od: "Krzysiek" <k...@k...pl>

    Prawnika Ci nie polecę, ale powiem Ci gdzie nie szukać.
    Nie szukaj w Inspekcji Pracy na Zielonego Dębu 22.
    Tam są takie tępe dęby, że szkoda gadać.
    Zanosisz papiery typu "kawa na ławę", robią kontorolę i nadal nic nie widzą.
    Stevie Wonder to przy nich dalekowidz.

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 5. Data: 2007-02-24 20:45:49
    Od: "JC" <x...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Zanosisz papiery typu "kawa na ławę", robią kontorolę i nadal nic nie
    > widzą.

    Może dlatego, że ich nie interesuje, żeby widzieć.
    Na 4 kontrole PIP, jakich byłem świadkiem, wszsytkie przebiegały wg
    schematu: "Panie kierowniku,są wobec was takie to a takie zarzuty,zróbcie
    coś z tym, przyjdziemy za tydzień". Tym ludziom się po prostu nie chce
    pracować, a mają możliwość robienia wszystkiego na odwal, to z niej
    korzystają.

    pzdr
    JC