  • 1. Data: 2010-10-07 12:46:54
    Temat: Swoboda zawierania umow i kupon lotto za 3 mln zl
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    "Sąd okręgowy w Świdnicy będzie musiał ponownie rozpatrzyć sprawę
    mężczyzny, który żąda 3 mln zł odszkodowania od Carrefoura - zdecydował
    w czwartek wrocławski sąd apelacyjny. Zenon P. twierdzi, że wygrałby w
    totka 3 mln zł, gdyby pracownica kolektury w świdnickim Carrefourze nie
    odmówiła mu sprzedaży zakładu"...

    Całość: http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,8477797,.ht
    ml

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 2. Data: 2010-10-07 13:02:11
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <s...@g...mierzwiak.com>,
    j...@p...irc.pl says...>
    > "Sad okregowy w Swidnicy bedzie musial ponownie rozpatrzyc sprawe
    > mezczyzny, który zada 3 mln zl odszkodowania od Carrefoura - zdecydowal
    > w czwartek wroclawski sad apelacyjny. Zenon P. twierdzi, ze wygralby w
    > totka 3 mln zl, gdyby pracownica kolektury w swidnickim Carrefourze nie
    > odmówila mu sprzedazy zakladu"...
    >
    > Calosc: http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,8477797,.ht
    ml

    > j.

    ale 100 tys. PLN wpisu pewnie zaplacil

  • 3. Data: 2010-10-07 13:42:37
    Od: s...@v...pl

> [...]
    > w czwartek wrocławski sąd apelacyjny. Zenon P. twierdzi, że wygrałby w
    > totka 3 mln zł, gdyby pracownica kolektury w świdnickim Carrefourze nie

    Coś pachnie ściemą.

    Jaki problem było pójść do innej kolektury?
    Tym bardziej że 29 czerwca 2009 to poniedziałek,
    więc było na to mnóstwo czasu...

  • 4. Data: 2010-10-07 13:46:17
    Od: s...@v...pl

    > zdecydował

    > Coś pachnie ściemą.
    >
    > Jaki problem było pójść do innej kolektury?
    > Tym bardziej że 29 czerwca 2009 to poniedziałek,
    > więc było na to mnóstwo czasu...

    Mogło być tak:

    Pracownica owej kolektury w Carrefourze była znajomą Zenona P.
    Uzgodnili cały proceder własnie w celu wyłudzenia odszkodowania.
    Pracownica złożyła pisemne oświadczenie że nieprzyjmie zakładu - na pustym
    kuponie.
    Zenon P. już po losowaniu - skreślił na nim liczby które własnie wtedy padły.

  • 5. Data: 2010-10-07 13:53:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <s...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > Coś pachnie ściemą.
    > Jaki problem było pójść do innej kolektury?

    a do tego kazal sie jeszcze podpisac jej na kuponie, niby teoretycznie
    mozliwe, ale tez mi jakos tak smierdzi kantem