  • 1. Data: 2009-07-17 13:07:28
    Temat: Świadome niszczenie współwłasności
    Od: " maxi" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    mam problem ze współwłaścicielem /oboje mamy po 50% udziałów/ - juz drugi
    raz od 2008 r jest zapchana przez niego kanalizacja w domku jednorodzinnym,
    nie chce za to płacić połowy rachunków, ale chce korzystać !!!
    Doszło do tego, że wiedząc o awarii świadomie zalewał piwnicę /tam gdzie są
    rury - otworzył jeden z zaworów/ nieczystościami, obecnie jest tak, że
    wypływa "to" też u mnie w kuchni i w łazience...
    Prosby o ograniczenie wody nic nie dały /dalej się kapał i robił pranie/, a
    że zajmuje strych nade mną, to stwierdził, ze "to mój problem", bo u
    niego "nie wybije"...

    Jestem po ciężkiej chorobie i obecnie ledwo wiążę koniec z końcem. Nie mogąc
    dogadać się z drugą stroną / chce korzystać, bo "to jego własność"/,
    zakręciłam wodę /sobie niestety też - licznik jest na moje nazwisko chociaż
    to współwłasność/ i zbieram pieniądze na ekipę udrożnieniową. Wilgoć weszła
    w fundamenty, grzyb jest już w ścianach na parterze, piwnica cała w
    ekstrementach...Dom jest drewniany, 50-letni, do kapitalnego remontu.
    Kto będzie ponosił koszt oczyszczenia piwnicy ? Zleciłam zrobienie
    kosztorysu firmie zajmującej się takimi sprawami.
    Czy mogę oddać sprawę do sądu ? Może zamknięcie dopływu wody było działaniem
    extremalnym, ale nie mogę pozwolić, by drugi współwłaściciel rujnował dom,
    także i mój. Cwaniaczek ma postawiony obok własny, i nowy więc będzie miał
    gdzie mieszkać...

    Jak dalej działać ?
    proszę o wypowiedzi. Pozdr

  • 2. Data: 2009-07-17 13:36:15
    Temat: Re: Świadome niszczenie współwłasności
    Od: "Jan Kowalski" <c...@g...pl>

    Do sądu? A po co? Żeby ci było miło, że posiadasz nic nie znaczący świstek w
    imieniu RP?
    Oskarżyć gnoja o gwałt. W przeciwnym razie żaden sąd dupy nie ruszy.

  • 3. Data: 2009-07-17 16:33:32
    Od: " maxi" <m...@g...pl>

    Jan Kowalski <c...@g...pl> napisał(a):

    > Do sądu? A po co? Żeby ci było miło, że posiadasz nic nie znaczący świstek
    > imieniu RP?
    > Oskarżyć gnoja o gwałt. W przeciwnym razie żaden sąd dupy nie ruszy.

    No to po co są te paragrafy i przepisy ??? Ktoś niszczy moją /także/
    własność i ja NIC nie mogę zrobić ???

    Gwałt odpada - za bliska "rodzina"...
    pozdr