  • 1. Data: 2007-01-23 07:21:21
    Temat: Stypendium I i II stopnia
    Od: "allegrowicz" <b...@o...pl>

    Witam!!!

    Chciałbym się dowiedzieć, jakiemu uczniowi przysługuje stypendium I
    i II stopnia w gimnazjum?

  • 2. Data: 2007-01-23 07:25:46
    Temat: Re: Stypendium I i II stopnia
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "allegrowicz" <b...@o...pl> wrote in message
    com...
    >Witam!!!

    >Chciałbym się dowiedzieć, jakiemu uczniowi przysługuje stypendium I
    >i II stopnia w gimnazjum?

    A co to jest stypendium I i II stopnia w gimnazjum?

  • 3. Data: 2007-01-23 21:26:44
    Od: "ZauraK" <z...@z...zaurak>

    allegrowicz wrote:

    > Witam!!!
    >
    > Chciałbym się dowiedzieć, jakiemu uczniowi przysługuje stypendium I
    > i II stopnia w gimnazjum?

    Nie wiem o co Ci chodzi dokładnie, ale pierwsze co mi się nasuwa to
    stypendia szkolne wypłacane przez gminę. A stopnie to pewnie wynikają z
    regulaminu tych stypendiów i są uzależnione od wysokości dochodu.

    Podaj więcej szczegółów.

    ZauraK