  • 1. Data: 2007-07-03 06:41:41
    Temat: "Stwierdzenie niezgodności z prawem prawomocnego orzeczenia"
    Od: "Piotr" <p...@t...pl>

    Mam pytanie w sprawie "Stwierdzenia niezgodności z prawem prawomocnego
    orzeczenia" - co moze byc tego przykladem? Przeczytalem artykul w kodeksie i
    dalej konkretnie nie wiem co moze byc przyczyna stwierdzenia niezgodnosci.
    Czy moze np. byc to fakt nieodostosowania sie sedziego do kpc i wydanie
    wyroku naruszajac jakis przepis kpc, czy musi to byc "powazniejsze"
    przewinienie ze strony sedziego?
    Bede wdzieczny za podpowiedzi.

    Piotr

  • 2. Data: 2007-07-03 13:19:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr pisze:

    [ciach ...]

    Ma być niezgodność z prawem materialnym a nie procesowym.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 3. Data: 2007-07-04 14:05:44
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Tue, 03 Jul
    2007 15:19:41 +0200, Johnson zeznał(a):

    > Ma być niezgodność z prawem materialnym a nie procesowym.

    skad taki wniosek?

  • 4. Data: 2007-07-04 19:48:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern pisze:

    > skad taki wniosek?

    Z kodeksu?
    Dla mnie to dość oczywiste.
    Może jakieś uzasadnienie zdania przeciwnego?