  • 1. Data: 2002-12-11 07:54:45
    Temat: Staż pracy
    Od: "Jamamoto" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam taki problem z tym związany i nie wiem czy nie zrobięłm się sam na szaro.

    W takcie studiów miałem pracę na 1/4 etatu. Gdy ją podejmowałem pracodawaca zatrudnił
    mnie najpierw na 3 miesiące na staż. Czy po skończeniu studiów (jestem nauczycielem)
    żadna szkoła nie mam prawa przyjąć mnie na staż ponieważ go już raz odbyłem
    (poprzedni staż nie miał nic wspólnego z moim obecnym zawodem. Powiedzmy że to był
    staż w charakterze malarza pokojowego)

    Dziękuję za odpowioedzi i pozdrawiam

    Jamamoto