  • 1. Data: 2005-09-27 18:05:56
    Temat: Sprzedaż subdomeny i pozniejsza sprzedaż serwisu wraz z domena
    Od: "Kamil K." <k...@t...pl>

    Witam serdecznie, mam takie pytanko...
    Otoz jakis czas temu sprzedalem subdomene sklep.*****.pl oraz
    simlock.******.pl. Teraz przymierzam się do sprzedania calego serwisu. I tu
    wlasnie jest zonk bo w umowie jest:
    "Jeśli kupujący nie skorzysta z prawa pierwokupu, sprzedający zobowiązuje
    się do powiadomienia nowego nabywcy o fakcie posiadania przez kupującego
    subdomeny sklep.*****.pl a nowy nabywca zobowiąże się pisemnie do
    respektowania prawa własności kupującego"

    moje pytanie brzmi. Jaka jest kara za zerwanie umowy i czy nowy nabywca MUSI
    koniecznie przestrzegac tego punktu i co ew. grozi za jego nieprzestrzeganie
    ?

    Pozdrawiam iczekam na odp.
    Kamil K.