  • 1. Data: 2006-09-01 08:59:42
    Temat: Sprzedaż działki w Unii ?
    Od: "Andrzej Kmicic" <d...@p...onet.pl>

    Czy niemiec, niemcowi moze sprzedać działkę z domem letniskowym w Polsce ?.
    Interesuje mnie również relacja sprzedający Niemiec-kupujący Polak ?. Czy coś
    szczególnego z tym się wiąże ?

    --
    AK

  • 2. Data: 2006-09-01 16:33:09
    Temat: Re: Sprzedaż działki w Unii ?
    Od: "lux" <b...@x...pl>

    > Czy niemiec, niemcowi moze sprzedać działkę z domem letniskowym w Polsce ?
    ====
    tak

    > Interesuje mnie również relacja sprzedający Niemiec-kupujący Polak ?. Czy
    coś
    > szczególnego z tym się wiąże ?
    ==
    w obu przypadkach forma aktu norarialnego.
    Nie wiem, ja z zezwoleniem dla cudzozoemcow ale notarisz wszystko wyjaśni :)

    --
    =====
    lux

    JTF www.atest.prv.pl