  • 1. Data: 2009-02-08 10:29:44
    Temat: Sprzedaż auta i US
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Witam serdecznie
    Sprzedałem auto w marcu 2008 r.
    Zawiadomiłem Wydział Komunikacji i ubezpieczyciela (mam potwierdzenia)
    W umowie było że kupujący płaci podatek od czynności pcywilno-prawnych.
    Ostatnio jednak jak go spotkałem to przebąkiwał że jeszcze nie załatwił
    sprawy w Urzędzie Skarbowym.
    Cyz mnie z tego tytułu czekają jakieś konsekwencje?
    Czy powinienem sam złozyć w US jakieś formularze w zwiazku z transakcją?
    Z góry dziekuje za podpowiedzi bo troszke się zacząłem martwić że coś
    przeoczyłem
    Foti

  • 2. Data: 2009-02-08 22:50:41
    Temat: Re: Sprzedaż auta i US
    Od: "kosik" <k...@i...pl>

    Użytkownik "moje_przedmioty" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:gmmcor$8uk$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Czy powinienem sam złozyć w US jakieś formularze w zwiazku z >transakcją?

    Ty nie masz żadnych obowiązków, teraz to niech on się martwi.

    Pozdrawiam
    kosik

  • 3. Data: 2009-02-09 02:47:50
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Użytkownik "kosik" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiadomości news:gmmcor$8uk$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    > Ty nie masz żadnych obowiązków, teraz to niech on się martwi.

    Dzięki

  • 4. Data: 2009-02-09 08:47:15
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 8 Feb 2009 23:50:41 +0100, kosik napisał(a):

    > Ty nie masz żadnych obowiązków, teraz to niech on się martwi.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Odrobinkę przesadziłeś, pisząc iż nie ma *żadnych obowiązków*.

  • 5. Data: 2009-02-09 18:02:18
    Od: "kosik" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Odrobinkę przesadziłeś, pisząc iż nie ma *żadnych obowiązków*.

    No generalnie w US to nie ma żadnych odnośnie tego samochodu chyba, że miał
    go krócej niż 6 miesięcy i sprzedał z zyskiem. O niczym takim nie pisał.

    Pozdrawiam
    kosik

  • 6. Data: 2009-02-14 18:43:54
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > No generalnie w US to nie ma żadnych odnośnie tego samochodu chyba, że
    > miał go krócej niż 6 miesięcy i sprzedał z zyskiem. O niczym takim nie

    Miałem go dłużej niż 6 miesięcy
    sprzedałem taniej niż kupiłem
    WYpowiedziałem umowę OC
    Zgłosiłem sprzedaż w WK