  • 1. Data: 2006-05-09 14:10:22
    Temat: Sprawa istnienia Jezusa trafila do Strasbourga
    Od: karel <y...@b...com>

    http://www.luigicascioli.it/29processo_eng.php

  • 2. Data: 2006-05-09 14:14:19
    Od: "abc" <a...@w...pl>

    > http://www.luigicascioli.it/29processo_eng.php

    Sługi szatana miotają się rozpaczliwie. Czują, że ponowne przyjście
    Chrystusa jest coraz bliżej...

    --
    Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

  • 3. Data: 2006-05-09 14:19:41
    Od: karel <y...@b...com>

    abc wrote:

    > Sługi szatana miotają się rozpaczliwie. Czują, że ponowne przyjście
    > Chrystusa jest coraz bliżej...

    ale w miedzyczasie KRK przegra sprawe i wiarygodnosc.

  • 4. Data: 2006-05-09 15:02:28
    Od: "abc" <a...@w...pl>

    > ale w miedzyczasie KRK przegra sprawe i wiarygodnosc.

    Instytucje panstwa diabla nie sa wiarygodne.

    --
    Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kosciolem nie ma zbawienia

  • 5. Data: 2006-05-09 15:13:26
    Od: PayoPL <p...@o...pl>

    abc napisał(a):

    > Sługi szatana miotają się rozpaczliwie. Czują, że ponowne przyjście
    > Chrystusa jest coraz bliżej...

    przecież miał wrócić po zmartwychwstaniu.

    Paweł

  • 6. Data: 2006-05-09 16:53:34
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    PayoPL <p...@o...pl> writes:

    > przecież miał wrócić po zmartwychwstaniu.

    To chcą wydawać wyroki zaocznie? Jak zbrodniarzom wojennym?

  • 7. Data: 2007-03-01 18:52:42
    Temat: ? Dziękuję za wyczerpujące i szczere informacje.
    Od: "seb112" <e...@m...gov.pl>

  • 8. Data: 2007-07-03 14:40:12
    Temat: Wtedy należy wziąć do ręki Biblię Tysiąclecia, otworzyć w miejscu wskazanym przez jehowitę,
    Od: "Steq" <o...@v...pl>

    Wtedy należy wziąć do ręki Biblię Tysiąclecia, otworzyć w miejscu wskazanym
    przez jehowitę,
    i pokazać co tam naprawdę się znajduje.

  • 9. Data: 2007-11-30 16:51:31
    Temat: Doświadczenia Jezusa są najwznioślejsze.
    Od: "maynard" <p...@p...onet.pl>

    ab

  • 10. Data: 2008-02-03 18:02:08
    Od: "Roman Zaroff _" <s...@o...pl>

    Reformacja bowiem pewne ważne dziedziny życia [niesłusznie] zaliczyła do
    sfery czysto świeckiej.
    W ten sposób rodzina w wyższym stopniu stała się bardziej zależna od praw
    państwowych
    niż od prawa Bożego i kościelnego.