  • 1. Data: 2011-08-05 15:54:04
    Temat: Spolka cywilna i sprzeczne zarzadzenia
    Od: JFK <s...@g...com>

    Witam
    Mam dziwna sytuacje.
    Wspolpracuje jako dzialalnosc gospodarcza z pewna spolka cywilna. Dwoch
    wspolwlascieli po 50% wlasnosci.
    W chwili obecnej obaj sie o cos poklocili i jeden drugiemu stara sie
    utrudnic zycie. Problem polega na tym ze sami nie sa w stanie tego wykonac
    wiec i jeden i drugi wysyla zarzadzenia do mnie bym cos wlaczyl/wylaczyl
    temu drugiemu. Lub nie wlaczal/nie wylaczal.
    Problem polega na tym ze te zarzadzenia sa sprzeczne.
    Na ten moment stwierdzilem ze w ten sposob pracowac sie nie da i w
    zasadzie odmowilem wykonywania polecen do momentu az beda spojne.
    Pytanie czy grozi mi cos prawnie za takie postawienie sprawy i jak
    ewentualnie mozna to inteligentniej rozegrac?
    Pozdrawiam
    JFK

  • 2. Data: 2011-08-05 20:20:59
    Temat: Re: Spolka cywilna i sprzeczne zarzadzenia
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    A masz w ogóle odpis umowy tej spółki, czy Ty tak zawsze każdemu na słowo?

    -----