  • 1. Data: 2005-06-28 11:50:23
    Temat: Spółdzielnia - czynsz
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    10 lat temu wybudowałem w spółdzielni mieszkanie ze środków własnych.
    Z różnych powodów nie mam jeszcze księgi wieczystej, ale mieszkanie ma
    status
    "spóldzielcze własnościowe"/
    Ostatnimi czasy miałem problemy z regularnym płaceniem czynszu, aż zostałęm
    usunięty
    z grona członków/ Kasa przypłynęła wreszcie, mogę spłacić zaległości, ale
    pojawiło się pytanie:
    jaki czynsz płacić za te miesiące w których nie byłęm cłonkiem spóldzielni??
    Jeśli mam zapłacić 100 % i teraz mnie ładnie przyjmą, to jaki sens ma to
    całe wykluczanie ??
    Mieszkanie jest opomiarowane, w czynszu mam tylko zaliczkę na wodę, resztę
    mediów płace sam.
    Jakieś koszty zarządu, działalność społeczno-kulturalna, fundusze na
    modernizację czy koszty konserwacji
    przecież mnie nie dotyczą ako nie członka??

    macso