  • 1. Data: 2008-07-04 21:58:54
    Temat: Ślub z obcokrajowcem dla pobytu w kraju
    Od: "n...@t...pl" <n...@t...pl>

    Witam

    Szukając na necie tego zagadnienia, olbrzymia ilość trafień wiąże się
    jednak z mało zachęcającymi słowami jak "mafia", "zorganizowana grupa
    przestępcza", "łapówki", "areszt" i "nielegalne".

    Mało zachęcające...

    Tymczasem zastanawiam się czy jest możliwe - LEGALNIE - uzyskanie
    pozwolenia na pobyt stały dla obcokrajowca (Algierczyk) poprzez
    zawarcie związku małżeńskiego z Polką, którego następstwem będzie
    rozwód? Zastanawiam się czy jest legalne, uczciwe rozwiązanie takiej
    sytuacji?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-07-06 10:24:26
    Temat: Re: Ślub z obcokrajowcem dla pobytu w kraju
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > ... Zastanawiam się czy jest legalne, uczciwe rozwiązanie takiej sytuacji?

    Czy legalne i skuteczne to nie wiem ale uczciwe to nie jest na 100%
    bo podczas zawierania związku małżeńskiego kiedy składasz
    przysięgę/deklarację woli bycia razem i wspólnego..... kłamiesz.

    Spróbuj podczas ślubu zeznać prawdę " ja ...biorę ciebie za męża
    w celu załatwienia ci prawa pobytu a następnie przysięgam dać
    ci rozwód" :)

    zbyszek