eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkutki nieodebrania zamówionego towaru
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-11-30 20:53:57
    Temat: Skutki nieodebrania zamówionego towaru
    Od: "Luisa" <l...@p...onet.pl>

    Zamówiłem u producenta wykonanie pewnej rzeczy według mojego projektu
    określając dokładnie termin realizacji. Towar przyszedł do mnie z
    tygodniowym opóźnieniem. Odmówiłem zapłaty i jego odbioru, ponieważ produkt
    wykonany był niedbale (producent zgodził się na obejrzenie towaru przy
    dostawie przez kuriera). Producent przyjął reklamację i miesiąc później
    poinformował mnie, że towar jest gotowy do odbioru. Tym razem jednak nie
    zgodził się, abym obejrzał towar przy kurierze i domaga się, abym zapłacił
    za towar w ciemno, a dopiero później skaładał ewentualną reklamację.
    Minęło kilka miesięcy od przewidzianej pierwotnie daty realizacji. Producent
    zmusza mnie do zapłaty za "kota w worku", nie jest mi łatwo odebrać towar
    bezpośrednio w jego siedzibie, ponieważ znajduje się ona kilkaset kilometrów
    od mojego miejsca zamieszkania. W zasadzie zamówiony przeze mnie towar w
    ogóle nie jest mi juz potrzebny, ponieważ dawno minął przewidywany przeze
    mnie termin realizacji. Producent chce oddać sprawę do sądu. Jak sądzicie,
    jaka jest moja sytuacja?

    z gory dziekuje
    Bart



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1