  • 1. Data: 2006-10-26 13:18:17
    Temat: Skuter w naprawie.....
    Od: "Jarek S." <r...@g...pl>

    Sytuacja wygląda tak:

    Na początku Sierpnia oddałem skuter do remontu/naprawy, nie mam na to
    żadnego pokwitowania oprócz pokwitowania przyjęcia zaliczki. Kilka kolejnych
    terminów nie zostało dotrzymanych, poniewaz każda kolejna wizyta w serwisie
    była coram mniej przyjemna wysłałem list z zapytaniem o losy skutera i
    podaniem realnego terminu odbioru, list przyjęty za potwierdzeniem zwrotnym
    ale dalej cisza, co mam zrobić?

    Ponieważ jak wspomniałem wizyty nie należą już do przyjemności i chcąc
    uniknąć dla siebie niepotrzebnego stresu pomyślałem że zgłoszę sprawę na
    policję , ale co zgłosić? Zabór mienia? Wyłudzenie? Oszustwo? Takie coś
    chyba jest ścigane "z urzędu"? Co radzicie?

  • 2. Data: 2006-10-26 14:38:55
    Temat: Re: Skuter w naprawie.....
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek S." <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    W grę wchodzi przywłaszczenie sobie przez serwis Twojego skutera poprzez odmowę
    jego wydania. Ale musiał byś ich wezwać do wydania skutera.

  • 3. Data: 2006-10-26 14:48:03
    Od: "Jarek S." <r...@g...pl>

> [...]
    odmowę
    > jego wydania. Ale musiał byś ich wezwać do wydania skutera.

    krótko mówiąc powinienem napisac jeszcze jedno pismo (z potwierdzeniem
    odbioru) z takim żądaniem ?

  • 4. Data: 2006-10-26 16:00:52
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 26 Oct 2006 16:48:03 +0200, Jarek S. napisał(a):

    > krótko mówiąc powinienem napisac jeszcze jedno pismo (z potwierdzeniem
    > odbioru) z takim żądaniem ?

    Zdecydowanie i nie zapominaj o zaliczce, która w świetle prawa jest
    zwrotna. Serwis nie wywiązał się z umowy więc musi dokonać zwrotu.
    Chyba, że zaczną kręcić o czynnościach serwisowych "zrobionych na niby".
    Bez walki tak czy siak się nie obędzie.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 5. Data: 2006-10-26 16:28:12
    Od: "Jarek S." <r...@g...pl>

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > zwrotna. Serwis nie wywiązał się z umowy więc musi dokonać zwrotu.
    > Chyba, że zaczną kręcić o czynnościach serwisowych "zrobionych na niby".

    Najgorsze że nie mam nic na piśmie o terminie wykonania naprawy, jedynie
    pokwitowanie zaliczki. Ale z drugiej strony chyba wystarczy logika skoro
    oddany do serwisu w Sierpniu.... Dzięki za pomoc.