  • 1. Data: 2002-07-02 07:14:52
    Temat: Skarga do NSA
    Od: "Tamico" <t...@p...pl>

    Dzień dobry

    Chcę wnieść skargę do NSA na decyzję wydaną przez organ II instancji. W
    związku z tym moje pytanie jest następujące: Jak długo NSA może rozpatrywać
    taką skargę ile może trwać takie postępowanie przed NSA.

    Dziękuje
    t...@p...pl

  • 2. Data: 2002-07-03 08:01:46
    Temat: Re: Skarga do NSA
    Od: "Bartosz Skorek" <b...@i...com.pl>

> [...]
    rozpatrywać
    > taką skargę ile może trwać takie postępowanie przed NSA.

    niestety, w praktyce gdzieś z rok, są nawet sprawy ciągnące sie po kilka
    lat.

    Warto się zabezpieczyć, i razem ze skargą wnieść wniosek o wstrzymanie
    wykonania decyzji organu administracyjnego do czasu rozpatrzenia sprawy
    przez NSA

    brett