  • 1. Data: 2008-12-23 13:30:41
    Temat: Skąd data zameldowania
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    wypełniam właśnie aktualizację NIP-1 i kurde jest tam pole DATA
    ZAMELDOWANIA. Skąd mam ją wziąć? W starym dowodzie była, a w nowym nie ma
    :(

    --
    Tristan

    Kupię konto na YouTube.

  • 2. Data: 2008-12-23 13:37:51
    Temat: Re: Skąd data zameldowania
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 23-12-2008 o 14:30:41 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > wypełniam właśnie aktualizację NIP-1 i kurde jest tam pole DATA
    > ZAMELDOWANIA. Skąd mam ją wziąć? W starym dowodzie była, a w nowym nie ma
    > :(

    Data zamieszkania nie zameldowania.

    Jeśli się nie przeprowadzałeś to zostaw to puste, a jak zechcą
    uzupełnienia
    to powiesz że nie pamiętasz i na pewno mają to gdzieś w papierach.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2008-12-23 13:47:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 23 grudzień 2008 14:37
    (autor Tomek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.ummatdsgl60ql1@unk>):

    > Data zamieszkania nie zameldowania.

    też. Ale w polu 39 jest data zameldowania. Tak czy siak, nie znam daty.

    > Jeśli się nie przeprowadzałeś to zostaw to puste, a jak zechcą
    > uzupełnienia
    > to powiesz że nie pamiętasz i na pewno mają to gdzieś w papierach.

    OK

    --
    Tristan

    Kupię konto na YouTube.

  • 4. Data: 2008-12-23 15:17:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:
    > Witam,
    >
    > wypełniam właśnie aktualizację NIP-1 i kurde jest tam pole DATA
    > ZAMELDOWANIA. Skąd mam ją wziąć? W starym dowodzie była, a w nowym nie ma
    > :(

    a gdzie masz stary dowód?

    w biurze meldunkowym ci znajdą

  • 5. Data: 2008-12-23 16:04:39
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 23-12-2008 o 14:47:15 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <op.ummatdsgl60ql1@unk>):

    > też. Ale w polu 39 jest data zameldowania. Tak czy siak, nie znam daty.

    Faktycznie, dawno tego o meldunku nie wypełniałem.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2008-12-23 16:15:59
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 23-12-2008 o 16:17:19 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > a gdzie masz stary dowód?
    >
    > w biurze meldunkowym ci znajdą

    A po co się ścierać, zostawi puste i na 90% łykną, a jak nie łykną
    to powie że nie pamięta i łykną.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 7. Data: 2008-12-28 08:09:42
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Prawdziwy Polak wszystkie daty zameldowania ma w Książeczce wojskowej ;-))
    JaC

    -----