  • 1. Data: 2004-03-09 11:34:27
    Temat: Scalanie Dzialek - oplaty !!!!
    Od: "Pawel" <p...@o...onet.pl>

    Witam

    Mam prosbe o informacje bo juz zaczynam tonac w kosztach ( chcialo mi sie
    scalic dzialki )
    a wiec:
    Ze swoim sasiadem scalilem dwie dzialki i nastepnie podzililem je na
    kwadratowe dzialeczki .
    Wykosztowalem sie jak dla mnei sporo pieniazkow bo kolo 12.000 geodetka
    oplaty itd.
    Musialem to zrobic do konca tamtego roku zeby mi zatwierdzili je w
    zagospodarowanie terenu ( chyba tak to sie nzaywa)
    Zostalo to wszytko ladnie zatwierdzone prze Urzad Miasta.Dostalem decyzje
    mam mapke z podzilem wszytko w pozradku ... wiec poszlem do notariusza zeby
    to poprzepisywac i tu mnei zamurowalo ....

    Znowu musze dostarczyc informacje zagospodarownai terenu z Gminy + wypis z
    rejestru gruntow z starostwa

    Oplaty:

    2 % czynnosci cywilno prawnych
    1.5 % koszty sadowe
    i okolo 2000 za kazda dzialke ...

    Czy ktos z grupowiczow scalal kiedys dzialke a potem przepisywal miedzy soba
    ??? zebym wiedzial ze bede musial wydac paredziesiat tysiecy na to .. wogole
    bym to zostawil i nie ruszal .. ale zaczelem wie3c musze skonczyc .... czy
    to co mi powiedzial notariusz to rzeczywiscie tak jest ??? prosze o porade

  • 2. Data: 2004-03-09 11:46:42
    Temat: Re: Scalanie Dzialek - oplaty !!!!
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Pawel wrote:

> [...]
    > Musialem to zrobic do konca tamtego roku zeby mi zatwierdzili je w
    > zagospodarowanie terenu ( chyba tak to sie nzaywa)

    Cos tu sie kupy nie trzyma... dzialki zostaly scalone
    (juz pomijam astronomiczna cene jaka wzial geodeta)

    > Zostalo to wszytko ladnie zatwierdzone prze Urzad Miasta.Dostalem decyzje
    > mam mapke z podzilem wszytko w pozradku ... wiec poszlem do notariusza
    > zeby to poprzepisywac i tu mnei zamurowalo ....

    CO przepisac ?

    > Znowu musze dostarczyc informacje zagospodarownai terenu z Gminy + wypis
> [...]

    ZA CO ?
    za co 2 000 PLN ?

> [...]
    > bym to zostawil i nie ruszal .. ale zaczelem wie3c musze skonczyc ....
    > czy to co mi powiedzial notariusz to rzeczywiscie tak jest ??? prosze o

    Noo porade to raczej nie ode mnie.

    Ale mowi pan jakims dziwnym jezykiem, trudno zrozumialym.

    To powinno chyba wygladac tak..
    Geodeta robi "projekt scalenia", bierze za to powiedzmy 1200 PLN.
    Potem to jest zatwierdzane...
    No a potem powinno byc zalatwione w wydziale KW...

    I z wypisami z KW idzie sie do notariusza.....

    Naprawde nie wiem co pan chce komu przekazywac..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-03-09 12:17:09
    Od: "Pawel" <p...@o...onet.pl>

    Panie Boguslawie

    Moze wyjasnie .. fakt jestem laikiem w tej sprawie

    dzialki zostaly scalone a potem podzielone na 6 rownych dzialem - z sasiadem
    podziliem sie tymi dzialkami on 3 i ja 3 .

    Tylko trzeba tylko przypisac do kazdej dzialki wlasciela .. ktore jego a
    ktore moje...

    Co mam teraz zrobic ???

    Podzial ten zostal zatwierdzony przez urzad Gminy w zeszlym roku.

    Wlasnei wizyta u notariusza wygladala ze chyba chac mnei zbyc ...

    prosze o poradegdzie mam sie udac jak to zalatwic zeby przypisac te dzialki
    do odpowiedznich wlascicieli ....