  • 1. Data: 2006-04-04 18:52:23
    Temat: Same Zydy
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Same Zydy z Polski byly na placu w Minsku z namiotami.
    Ta dziennikarka GW, co ja ostatnio wypuscili, to takze podzegaczka zydowska.
    Nie tylko na jej twarzy, ale takze na twarzy ojca i matki, nie mozna bylo
    niezauwazyc zydostwa.
    A caly tem Milinkiewicz to istny Szewach Weis.

    boukun

  • 2. Data: 2006-04-04 18:58:18
    Temat: Re: Same Zydy
    Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mozna bylo niezauwazyc zydostwa.
    > A caly tem Milinkiewicz to istny Szewach Weis.

    Ten post kwalifikuje się na pl.sci.psychologia

    Hyde

  • 3. Data: 2006-04-04 19:02:27
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Ten post kwalifikuje się na pl.sci.psychologia
    >
    > Hyde

    Ales se nagrabil...

    boukun

  • 4. Data: 2006-04-04 19:03:53
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    >Ten post kwalifikuje się na pl.sci.psychologia
    A musiałeś to _gówno_ wyciągać innym z KF-ów?

  • 5. Data: 2006-04-04 19:05:55
    Od: "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > mozna bylo niezauwazyc zydostwa.
    > A caly tem Milinkiewicz to istny Szewach Weis.

    Gosc ma problem? A co Ty masz do zydow? Zrobili Ci cos? A moze fascynuje Cie
    ideologia nazistowska i chialbys byc hitlerem, bo historia lubi sie
    powtarzac.

    A tak na marginesie to co to ma wspolnego z grupa pl.soc.prawo?

    --
    <<>> Gozdek <<>>
    S2200+|512MB|A7N8X-X|GF4MX440|7200.9 250GB+40GB

  • 6. Data: 2006-04-04 19:15:12
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Gosc ma problem? A co Ty masz do zydow? Zrobili Ci cos? A moze fascynuje
    > Cie ideologia nazistowska i chialbys byc hitlerem, bo historia lubi sie

    Mam i to wiele. Okupuja moj kraj, a teraz chca jeszcze okupowac Bialorus, bo
    tu juz wszystko wysprzedali i nie ma na czym zerowac.

    > A tak na marginesie to co to ma wspolnego z grupa pl.soc.prawo?

    Demokracja kupowana za pieniadze, to jest bezprawie.

    boukun

  • 7. Data: 2006-04-04 19:17:37
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Nie wyciągaj innym gówna z kibli, proszę.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 8. Data: 2006-04-04 19:19:30
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    ____
    > "Oczko mu się odlepiło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."

    Misiuu, a znasz Artuurka?

    boukun

  • 9. Data: 2006-04-04 19:24:17
    Od: "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > bo tu juz wszystko wysprzedali i nie ma na czym zerowac.
    >

    > Demokracja kupowana za pieniadze, to jest bezprawie.

    Ale zeby cos kupic to ktos to musial im najpierw sprzedac, nie sadzisz ze
    polacy maja taka sama wine, polakow tez nienawidzisz? proste gdyby polak nie
    sprzedal zyd by nie kupil!

    Pozdro!

  • 10. Data: 2006-04-04 19:45:04
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

> [...]
    > niezauwazyc zydostwa.
    > A caly tem Milinkiewicz to istny Szewach Weis.

    ntg
    Spróbuj może na forum młodzieży wszechpolskiej.

    nie pozdrawiam
    mk