  • 1. Data: 2006-06-01 16:09:53
    Temat: Sąd Pracy
    Od: "Krystyna" <w...@t...pl>

    Witam Serdecznie,

    W połowie maja otrzymałam wypowiedzenie.Na złożone odwołanie do Sądu Pracy o
    bezskuteczność rozwiązania umowy o pracę Sąd przysłał pismo, w którym prosi
    mnie o wskazanie wartości przedmiotu sporu /art. 23 (1) kpc / jako
    uzupełnienie pozwu.
    Czy ktoś z państwa mógłby mi wyjaśnić co mam pod tym rozumieć?

    Nie wiem czy to istotne ale dodam, iż do emerytury pozostało mi 7 lat a w
    Zakładzie, z którego mnie zwolniono pracowałam 29 lat.

    Uprzejmie dziękuję
    Krystyna

  • 2. Data: 2006-06-01 20:48:06
    Temat: Re: Sąd Pracy
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Krystyna napisał(a):
> [...]
    >
    > Nie wiem czy to istotne ale dodam, iż do emerytury pozostało mi 7 lat a w
    > Zakładzie, z którego mnie zwolniono pracowałam 29 lat.

    Lub jeżeli pracowałaś krócej niż 12 miesięcy to pomnóż swoje
    wynagrodzenie razy liczbę
    miesięcy przepracowanych. Np. 2000 zł x 9 miesięcy= 18.000 zł

    Michał
    ===============
    m...@o...pl
    www.prawo.hg.pl
    GG 5024066

  • 3. Data: 2006-06-01 21:01:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mecenas napisał(a):

    > Lub jeżeli pracowałaś krócej niż 12 miesięcy to pomnóż swoje
    > wynagrodzenie razy liczbę
    > miesięcy przepracowanych. Np. 2000 zł x 9 miesięcy= 18.000 zł

    29 lat to nijak nie będzie mniej niż 12 miesięcy ;)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2006-06-01 21:03:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

> [...]

    A nawet gdyby pracowała 9 miesięcy to co wskazałeś byłoby sprzeczne z
    art. 23 (1) kpc.