  • 1. Data: 2006-09-25 20:44:50
    Temat: Sad Depozytowy nie wydaje depozytu, wszystkie braki formalne uzupelnione
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    ... co robic? Wniosek o wydanie depozytu i uzupelnienia brakow zlozone w
    kwietniu. Trzeba tylko wydac decyzje administracyjna, a baba w sadzie smieje
    sie w sluchawke, ze "moze pan sobie zaskarzac opieszalosc, ale wtedy to
    dopiero pan sobie poczeka kilka lat i polazi po pietrach"... Jak popchnac
    sprawe do przodu? Na pieniadze z depozytu czeka chory czlowiek, ktory je
    prawnie odziedziczyl.

    Dzieki za podpowiedzi.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 2. Data: 2006-09-25 20:55:18
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Trzeba to nagrac i zaniesc do tv

    --
    j...@p...pl
    gg:207344.

  • 3. Data: 2006-09-26 13:41:12
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Trzeba to nagrac i zaniesc do tv

    Dobrze, a jakies podpowiedzi, co zrobic, zeby sie ten sad depozytowy
    wreszcie ruszyl?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 4. Data: 2006-09-26 14:13:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tiger napisał(a):

    > Dobrze, a jakies podpowiedzi, co zrobic, zeby sie ten sad depozytowy
    > wreszcie ruszyl?

    Napisać do przewodniczącego wydziału, albo i do prezesa sądu.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 5. Data: 2006-09-26 14:48:53
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Napisać do przewodniczącego wydziału, albo i do prezesa sądu.

    Przepraszam... zapomnialem napisac, ze owa przemila milejdi, to wlasnie pani
    prezes sadu... Uwierz mi, sprawe zalatwiam bardzo kulturalnie i pokornie,
    takze zupelnie nie rozumiem, czemu depozytu nie wydaja. Czy na depozyt
    sadowy zlozony "na rzecz spadkobiercow" (jest dwoch) moze "wejsc" ktos z
    roszczeniem wobec jednego ze spadkobiercow? Np. piszac do sadu, zeby
    "zabezpieczyl depozyt na poczet wierzytelnosci jednego ze spadkobiercow",
    albo "nie wydawal depozytu"?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 6. Data: 2006-09-26 15:15:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tiger napisał(a):

    > Przepraszam... zapomnialem napisac, ze owa przemila milejdi, to wlasnie pani
    > prezes sadu...

    Jest jeszcze sąd nadrzędny: wizytator i prezes.

  • 7. Data: 2006-09-26 15:48:29
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Jest jeszcze sąd nadrzędny: wizytator i prezes.

    Czyli... nad prezesem Sadu Depozytowego jest wizytator .........
    ............ oraz prezes sadu ..................... ? Gdzie ich szukac? O
    jakim sadzie nadrzednym mowisz?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 8. Data: 2006-09-26 16:20:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tiger napisał(a):

    > Czyli... nad prezesem Sadu Depozytowego jest wizytator .........
    > ............ oraz prezes sadu ..................... ? Gdzie ich szukac? O
    > jakim sadzie nadrzednym mowisz?

    Ty pewnie mówisz o sądzie rejonowym. Sądem nadrzędnym jest sąd okręgowy,
    a tam jest wizytator d/s cywilnych i prezes SO.