  • 1. Data: 2003-01-09 09:48:19
    Temat: Rozwód - obecnosc na rozprawie?
    Od: "AJA" <m...@g...pl>

    Witam

    Mam pytanko dotyczące obecności stron na rozprawie rozwodowej.
    Mam niedlugo wyznaczony termin rozprawy (bez orzekania o winie) i jak do tej
    pory mielismy oboje sie stawic.
    Ostatnio jednak moj prawie "byly" oznajmil mi ze woli sie nie pojawiac, a za
    to wysle do sadu pismo ze zgadza sie na rozwod. Czy to wystarczy? Czy mozna
    tak zalatwic te sprawe?
    Dodam, ze nie mamy dzieci i nie posiadamy majatku wspolnego, a na spotkaniu
    pojednawczym nie pojednalismy sie;-)

    Pozdrawiam
    AJA

  • 2. Data: 2003-01-09 10:05:07
    Temat: Odp: Rozwód - obecnosc na rozprawie?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik AJA <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avjgg8$574$...@n...tpi.pl...

    > to wysle do sadu pismo ze zgadza sie na rozwod. Czy to wystarczy? Czy
    mozna
    > tak zalatwic te sprawe?
    a na spotkaniu
    > pojednawczym nie pojednalismy sie;-)

    po wysłuchaniu stron nie widze przeszkód jednak sędzia o tym decyduje ...

    Sandra