-
1. Data: 2004-01-26 18:25:41
Temat: Rozwiązanie umowy Leasingowej
Od: N.K.<j...@o...pl>
Maiłam samochód osobowy w Leasingu.Do końca umowy zostało 6
rat.Samochód uległ zniszczeniu.Firma ubezpieczeniowa uznała
uszkodzenie jako szkodę całkowitą. Samochód był ubezpieczony w
wys.24 400 netto. Ubezpieczyciel pokrył wysokość odszkodowania w
kwocie 13 200 zł netto,natomiast wrak samochodu kupiła firma za
kwotę 12 000zł.netto powiększoną o podatek vat, czyli za 14 640 zł.
Nastąpiło wcześniejsze rozwiązanie umowy, gdzie zostały mi odliczone
raty do końca umowy,oraz wykup samochodu,.Od sumy uzyskanych
pieniędzy z ubezpieczenia i sprzedaży tj.25 200 netto odliczono mi te
kwoty lecz nie w wys. netto,tylko brutto co dało kwotę 11 500zł. Mam
pytanie ,czy ktoś się orientuje jak powinno wyglądać
rozliczenie .Według mnie to powinno dotyczyć kwot netto skoro
samochód też był ubezpieczony w kwocie netto. Tylko że firma ,która
go odkupiła zapłaciła z vatem, i tu się zastanawiam ,czy rozliczenie rat
leasingowych nie powinno nastąpić najpierw ze sprzedaży tego
samochodu a róznica jaka została z ubezpieczenia powinna być mi
zwrócona.Nie wiem ,czy to dobrze opisałam,sama tego nie rozumiem.
Zastanawiam się także, czy powinnam płacić za wykup tego
samochodu,skoro go nie kupiłam. Proszę o odpowiedź
--
Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
-> http://usenet.pomocprawna.info