  • 1. Data: 2009-01-16 12:13:29
    Temat: Rozprawa sądowa.
    Od: t...@g...com

    Witam.
    Z góry przepraszam za temat bardzo często poruszany, ale w archiwum
    nie znalazłem odpowiedzi.
    Dostałem akt oskarżenia przeciwko pewnej osobie. W akcie na końcu jest
    "Lista osób podlegających wezwaniu na rozprawę". Jest tam 1 oskarżony
    i siedemdziesięciu świadków, w tym ja. Poza aktem dostałem
    "Zawiadomienie" (o terminie rozprawy). Czy oznacza to, że jestem
    wezwany w charakterze świadka i mam obowiązek stawić się na rozprawie,
    czy jest to tylko informacja, że rozprawa się odbędzie?
    Jeżeli muszę się stawić, to wniosek o zwrot kosztów dojazdu mogę
    złożyć na miejscu, czy pisemnie pocztą?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-16 13:11:27
    Temat: Re: Rozprawa sądowa.
    Od: kam <...@...pl>

    t...@g...com pisze:
    > Poza aktem dostałem
    > "Zawiadomienie" (o terminie rozprawy). Czy oznacza to, że jestem
    > wezwany w charakterze świadka i mam obowiązek stawić się na rozprawie,

    nie

    > czy jest to tylko informacja, że rozprawa się odbędzie?

    tak

    > Jeżeli muszę się stawić, to wniosek o zwrot kosztów dojazdu mogę
    > złożyć na miejscu, czy pisemnie pocztą?

    możesz na miejscu

    KG

  • 3. Data: 2009-01-16 14:00:48