  • 1. Data: 2007-01-14 21:29:55
    Temat: Rozbieżność dat w wyroku
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Właśnie piszę odwołanie od pewnego wyroku (nie mojego) w sprawie rodzinnej.

    Moją uwagę zwrócił fakt iż wyrok jest z dnia 21.12.2006, a na dole pieczątka
    "za zgodność z oryginałem, dnia 05.12.2006r". Na końcu uzasadnienia wyroku
    równiez widnieje pieczątka Sądu i "za zgodność" również z datą wcześniejszą.

    Jak można rozumieć taki stan rzeczy? Ciężko tutaj mówić o pomyłce, skoro
    data jest zła w dwóch miejsach. Sam wyrok również nie jest zbytnio
    sprawiedliwy i wielu faktów Sąd nie wziął pod uwagę. Zatem czy można
    podejrzewać jakieś "mataczenie" ?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2007-01-14 22:16:17
    Temat: Re: Rozbieżność dat w wyroku
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    kovalek napisał(a):
    > Jak można rozumieć taki stan rzeczy?

    wyrok lub odpis mają błędną datę
    w pierwszym przypadku - do sprostowania

    > Ciężko tutaj mówić o pomyłce, skoro
    > data jest zła w dwóch miejsach. Sam wyrok również nie jest zbytnio
    > sprawiedliwy i wielu faktów Sąd nie wziął pod uwagę. Zatem czy można
    > podejrzewać jakieś "mataczenie" ?

    jakie?

    KG

  • 3. Data: 2007-01-14 22:18:53
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > wyrok lub odpis mają błędną datę
    > w pierwszym przypadku - do sprostowania

    sprawa odbyła się faktycznie 21.12.2006r. Jak więc można potwierdzić
    zgodność odpisu wyroku dnia 05.12.2006r.?

    > jakie?

    Wydanie wyroku przed sprawą?
    Prezes Sądu jest dobrym znajomym strony wygrywającej...
    Sąd w małej miejscowości.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 4. Data: 2007-01-14 22:21:07
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał
> [...]
    > data jest zła w dwóch miejsach. Sam wyrok również nie jest zbytnio
    > sprawiedliwy i wielu faktów Sąd nie wziął pod uwagę. Zatem czy można

    Moim zdaniem może to może być błąd, zwłaszcza, że same pieczątki
    przystawiają przeważnie praktykanci, sekretarz tylko się pod nimi podpisuje.
    Wątpię w mataczenie, jeżeli wyrok jest niesprawiedliwy - odwołuj się.

    --
    p09v

  • 5. Data: 2007-01-14 22:33:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kovalek napisał(a):

    > Wydanie wyroku przed sprawą?

    Masz sędziów za kretynów, co nawet "mataczyć" nie potrafią ? :)

    > Prezes Sądu jest dobrym znajomym strony wygrywającej...

    I co w związku z tym?

    > Sąd w małej miejscowości.

    I co w związku z tym?

    --