  • 1. Data: 2004-04-29 10:15:11
    Temat: Rola prezydent w tworzeniu rzadu
    Od: Ynco <y...@o...pl>

    Witam

    Chcialbym sie dowiedziec czegos wiecej o roli prezydenta w
    tworzeniu rzadu, dosc szczegolowo w jaki sposob tworzy sie rzad, kto
    to robi i jak jest wlasnie rola prezydenta.

    Czy ktos z Szanownych Grupowiczow pomoglby mi, moze znacie
    jakies ciekawe linki. Duzo googlowalem ale nic w tej kwestii nie
    zlalazlem.

    Z gory serdecznie dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam
    Ynco