-
1. Data: 2006-01-18 11:27:34
Temat: Reklamacja zamowienia internetowego
Od: "Pawel Glanowski" <g...@w...poczta.fm>
Witam
Zakupilem w firmie www.seidio.com uchwyt PDA bylo to w pazdzierniku i do
dnia dzisiejszego nie otrzymalem towaru . Po przejsciach mailowych odpisano
mi tak gdzies w polowie grudnia ,ze paczka do nich wrocila i jezeli doplace
kolejne 25 $ to wysla ja DHL na co ja nie przystalem ,wiec stanelo na
ponownej wysylce "Air mail" .Dzis juz nawet nie mam konta na stronie w/w
firmy. Poradzcie co robic???
Pozdrawiam
Pawel
Najnowsze w dziale Prawo
-
Lotnisko Chopina w Warszawie - praktyczne wskazówki dla podróżnych
-
Realne korzyści arbitrażu, czyli dlaczego sąd polubowny jest lepszy od powszechnego
-
Odwołane oraz przekierowane loty z powodu mgły. Jakie prawa pasażera i obowiązki przewoźnika?
-
Co nowe prawo komunikacji elektronicznej oznacza dla e-commerce?