eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja w biurze podróży
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2013-07-24 11:51:08
    Temat: Reklamacja w biurze podróży
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Składałem reklamację w biurze podróży ze względu na ofertę niezgodną z
    opisem.
    W piśmie wymieniłem 2 niezgodności i określiłem oczekiwanie finansowe
    rekompensaty na 25% wartości wycieczki.

    W odpowiedzi (oczywiście negatywnej :) sa informacje, że pismo dotarło do
    firmy 01.07 a odpowiedź datowana jest na 22.07.

    Czy w takiej sytuacji mogę, nie odnosząc się do meritum, uznać, iż wobec
    nie dotrzymanai 14 dniowego czasu na odpowiedź reklamacja została uznana?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest
    sprawienie, by ludzie wierzyli, że już ją znają." Frank Herbert


  • 2. Data: 2013-07-24 14:33:13
    Temat: Re: Reklamacja w biurze podróży
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-24 11:51, Budzik pisze:
    > Czy w takiej sytuacji mogę, nie odnosząc się do meritum, uznać, iż wobec
    > nie dotrzymanai 14 dniowego czasu na odpowiedź reklamacja została uznana?

    Nie. Usługa to nie towar, do której można stosować "wiadomą" ustawę.

    --
    Liwiusz

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1