-
1. Data: 2013-07-24 11:51:08
Temat: Reklamacja w biurze podróży
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Składałem reklamację w biurze podróży ze względu na ofertę niezgodną z
opisem.
W piśmie wymieniłem 2 niezgodności i określiłem oczekiwanie finansowe
rekompensaty na 25% wartości wycieczki.
W odpowiedzi (oczywiście negatywnej :) sa informacje, że pismo dotarło do
firmy 01.07 a odpowiedź datowana jest na 22.07.
Czy w takiej sytuacji mogę, nie odnosząc się do meritum, uznać, iż wobec
nie dotrzymanai 14 dniowego czasu na odpowiedź reklamacja została uznana?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest
sprawienie, by ludzie wierzyli, że już ją znają." Frank Herbert
-
2. Data: 2013-07-24 14:33:13
Temat: Re: Reklamacja w biurze podróży
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2013-07-24 11:51, Budzik pisze:
> Czy w takiej sytuacji mogę, nie odnosząc się do meritum, uznać, iż wobec
> nie dotrzymanai 14 dniowego czasu na odpowiedź reklamacja została uznana?
Nie. Usługa to nie towar, do której można stosować "wiadomą" ustawę.
--
Liwiusz