-
1. Data: 2014-03-30 09:59:27
Temat: Reklamacja usług telekomunikacyjnych
Od: Maciek <m...@n...pl>
Witam
Od jakiegoś czasu istnieje tendencja do tworzenia przez dostawców usług
telekomunikacyjnych płatnych serwisów zajmujących się przyjmowaniem
różnego rodzaju wniosków, dyspozycji itp. Innymi słowy: nie chce Ci się
znaleźć oferty na stronie WWW, albo wybrać się do salonu, chcesz pogadać
z konsultantem - płacisz za połączenie. Co jednak w przypadku składania
reklamacji? Przykładowo: nie działa internet, więc ciężko zgłosić awarię
za jego pośrednictwem, dzwonimy rozmowa z konsultantem 2.00 PLN.
Połączenie zostanie zerwane, dzwonimy jeszcze raz, być może po jakimś
czasie trzeba ponowić zgłoszenie, bo operator się ociąga i potrafi z
tego wyjść jakaś suma. Czy opłaty za połączenie w ramach zgłaszania
reklamacji nie powinny być automatycznie anulowane, ewentualnie czy
można dochodzić ich zwrotu?
--
Pozdrawiam
Maciek
-
2. Data: 2014-03-31 14:49:40
Temat: Re: Reklamacja usług telekomunikacyjnych
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Sun, 30 Mar 2014, Maciek wrote:
> tego wyjść jakaś suma. Czy opłaty za połączenie w ramach zgłaszania
> reklamacji nie powinny być automatycznie anulowane, ewentualnie czy
> można dochodzić ich zwrotu?
Rozważ taką wersję, że dzwonisz "innym operatorem".
Pozostaje jedynie wersja zwrotu kosztów, ale wtedy z kolei jest pytanie,
czy istnieje inna metoda nie implikująca kosztów bezpośrednich,
np. wizyta z BOKu (piechotą :>)
pzdr, Gotfryd