-
1. Data: 2008-06-02 10:00:07
Temat: Reklamacja przesyłki wartościowej PP
Od: "Maksiu" <m...@w...pl>
Hej.
Ostatnimi czasy wysłałem Pocztą Polską do klienta paczkę z zadeklarowaną
wartością (400 zł).
Po otworzeniu okazało się, że zawartość jest zniszczona. Ktoś musiał nią
rzucić, albo nadepnąć (pudełko jest nadgniecione).
Czy po odbiorze można taką przesyłkę reklamować?
Kto ma to zrobić nadawca, czy odbiorca?
Czy ewentualne odszkodowanie z zadeklarowanej wartości zostanie zwrócone
nadawcy, odbiorcy, czy osobie reklamującej przesyłkę?
Nadmienię, że koszta przesyłki pokrywałem ja, a nie kupujący.
Z góry dzięki za pomoc.
-
2. Data: 2008-06-02 10:28:27
Temat: Re: Reklamacja przesyłki wartościowej PP
Od: januszek <j...@p...irc.pl>
Maksiu napisał(a):
> Ostatnimi czasy wysłałem Pocztą Polską do klienta paczkę z zadeklarowaną
> wartością (400 zł).
> Po otworzeniu okazało się, że zawartość jest zniszczona. Ktoś musiał nią
> rzucić, albo nadepnąć (pudełko jest nadgniecione).
http://poczta-polska.pl/pliki/Regulamin.pdf od par 33
j.
Najnowsze w dziale Prawo
-
Czy awaria systemów Microsoftu zwalnia linie lotnicze z wypłaty odszkodowania za lot?
-
Ustawa o sygnalistach - jakie obowiązki pracodawcy?
-
Wysokie kary Border Force nie tylko za przewóz nielegalnych imigrantów
-
Elektroniczna kontrola zezwoleń dla przewoźników zagranicznych poprawi sytuację branży TSL?