  • 1. Data: 2010-08-25 17:39:22
    Temat: Reklamacja karty platniczej?
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Witam,
    watek w zasadzie do luznej dyskusji, bez konkretnego problemu prawnego, gdyz
    jeszcze go nie ma. Czy reklamowal ktos z Was kiedys karte platnicza? Jakie
    mieliscie z tym doswiadczenia? Czy obywalo sie to bez problemu czy jednak
    napotykaliscie opor? Wyrobilem Master Card w grudniu, a dzisiaj prawie nic
    na niej nie widac... musze patrzec pod swiatlo zeby dostrzec male wkleslosci
    numeru... a ma wytrzymac do 2013 ;). Mysle nad reklamacja, ale ciekaw jestem
    jak do tego podchodza wydawcy kart.

    Pzdr,
    Maniek

  • 2. Data: 2010-08-25 18:30:48
    Temat: Re: Reklamacja karty platniczej?
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    W dniu 25.08.2010 19:39, Marian Paździoch pisze:
> [...]
    > numeru... a ma wytrzymac do 2013 ;). Mysle nad reklamacja, ale ciekaw jestem

    Z mojej karty wypadł chip - nową kartę dostałem bez problemu i żadnych
    opłat (BZWBK).

    --
    live_evil

  • 3. Data: 2010-08-28 06:52:32
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik "Marian Paździoch" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > male wkleslosci numeru... a ma wytrzymac do 2013 ;). Mysle nad reklamacja,
    > ale ciekaw jestem jak do tego podchodza wydawcy kart.

    Niedawno chcialem wymienic w mBanku - okazalo sie, za zasade maja prosta:
    karta dziala, za wymiane placisz (bodajze 20zl?).

    A mialem starty CVV...

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 4. Data: 2010-08-28 14:48:48
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-08-28 08:52, Kenny pisze:
    > iedawno chcialem wymienic w mBanku - okazalo sie, za zasade maja prosta:
    > karta dziala, za wymiane placisz (bodajze 20zl?).

    E, coś kręcisz. Ja zgubiłem kartę 3 dni po wydaniu, zastrzegli i wydali
    nową bez oporów.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2010-08-28 16:42:23
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    > E, coś kręcisz. Ja zgubiłem kartę 3 dni po wydaniu, zastrzegli i wydali
    > nową bez oporów.

    no ja tego myku nie probowalem, moze byc zadzialal...

    --
    Pozdr.
    Kenny