eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - co z tym zrobić
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2005-10-04 18:17:08
    Temat: Reklamacja - co z tym zrobić
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

    Witam.

    Pytanko jak mam to rozumieć:

    Wysłałem do operatora reklamację żądając naprawienia jednej z usług w ciągu
    30 dni oraz zwrócenia abonamentu za okres przez który nie mogłem korzystać
    zusługi. Dodałem, że jeżeli usterka nie zostanie usunięta rozwiążę umowę z
    ich winy.

    Dostałem odpowiedź że w związku ze złym funkcjonowaniem (tym się jakby
    przyznali) obniżą mi abonament o połowę przez 3 miesiące.

    Co mam z tym zrobić?? Chciałem aby całkiem został zwrócony.



  • 2. Data: 2005-10-04 21:56:27
    Temat: Re: Reklamacja - co z tym zrobić
    Od: "ghostrider" <g...@g...net>

    > Wysłałem do operatora reklamację żądając naprawienia jednej z usług w
    ciągu
    > 30 dni oraz zwrócenia abonamentu za okres przez który nie mogłem korzystać
    > zusługi. Dodałem, że jeżeli usterka nie zostanie usunięta rozwiążę umowę z
    > ich winy.
    >
    > Dostałem odpowiedź że w związku ze złym funkcjonowaniem (tym się jakby
    > przyznali) obniżą mi abonament o połowę przez 3 miesiące.
    >
    > Co mam z tym zrobić?? Chciałem aby całkiem został zwrócony.

    a ile i co nie dzialalo?


    ghostrider



  • 3. Data: 2005-10-05 06:48:32
    Temat: Re: Reklamacja - co z tym zrobić
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

    Nie działała stronka operatorka jdea 24 onlajn od początku (czyli jakieś 4-5
    miesięcy) na EDGE'u
    Jakby nie patrzeć to ich własna a nie czyjaś. Cały czas wciskali mi kity że
    u nich wszystko OK.
    Dopiero jak poszedłem do salonu z dwoma laptopami i pokazałem że nie działa
    to zmienili zdanie.
    Jedna z ważniwejszych kwestii to to że 3 miesiące próbowałem, załatweić to
    telefonicznie, ale kompletnie mnie olali.
    Dopiero gdy wysłałem pismo to zaczęło się coś dziać. W drugim napisali to co
    w poprzednim poście.

    > a ile i co nie dzialalo?
    >
    >
    > ghostrider
    >
    >



  • 4. Data: 2005-10-05 10:39:24
    Temat: Re: Reklamacja - co z tym zrobić
    Od: "ghostrider" <g...@g...net>

    > Nie działała stronka operatorka jdea 24 onlajn od początku (czyli jakieś
    4-5
    > miesięcy) na EDGE'u
    > Jakby nie patrzeć to ich własna a nie czyjaś. Cały czas wciskali mi kity
    że
    > u nich wszystko OK.
    > Dopiero jak poszedłem do salonu z dwoma laptopami i pokazałem że nie
    działa
    > to zmienili zdanie.
    > Jedna z ważniwejszych kwestii to to że 3 miesiące próbowałem, załatweić to
    > telefonicznie, ale kompletnie mnie olali.
    > Dopiero gdy wysłałem pismo to zaczęło się coś dziać. W drugim napisali to
    co
    > w poprzednim poście.

    odpowiadaj pod ;>

    no to faktycznie dali dupska... ale z drugiej strony polowa abonamentu przez
    trzy miesiace to moim zdaniem odpowiednia rekompensata... choc to tylko moje
    zdanie... ;>


    ghostrider


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1