  • 1. Data: 2008-04-01 09:20:49
    Temat: Reklamacja biletu miesięcznego ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Witam!
    Czy da się zareklamować bilet miesięczny u przewoźnika
    w wypadku gdy MPK strajkowało i nie było możliwości korzystania z tego
    biletu ?
    Strajk polegał na tym, że kierowcy zwieli sobie urlop na żądanie lub L4.

    Może głupie pytanie - ale gdy np. płacę abonament za telefon i ten
    telefon nie działa to TPSA zwraca kwotę w wysokości 1/30 abonamentu.

    Powiem z góry, ze chodzi o Częstochowę - gdzie MPK robi sobie żarty z
    ludzi za, które w innych miastach dawno zarząd wyleciałby na bruk.

    PS. Nie ma to jak strajk MPK w prima aprilis i jednocześnie dzień
    handlowy na największym targowisku.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-04-01 09:43:36
    Temat: Re: Reklamacja biletu miesięcznego ?
    Od: "Oyer" <O...@g...pl>

> [...]
    >
    > Powiem z góry, ze chodzi o Częstochowę - gdzie MPK robi sobie żarty z
    > ludzi za, które w innych miastach dawno zarząd wyleciałby na bruk.

    Zanim cokolwiek napiszesz, DOKŁADNIE przeczytaj regulamin przewoźnika u
    którego zakupiłeś bilet.
    Tam jest wszystko, to o co pytasz.
    Oyer

  • 3. Data: 2008-04-01 09:58:50
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    > Zanim cokolwiek napiszesz, DOKŁADNIE przeczytaj regulamin przewoźnika u
    > którego zakupiłeś bilet.
    > Tam jest wszystko, to o co pytasz.
    > Oyer

    Jest taki zapis w regulaminie:

    2. MPK w Częstochowie Sp. z o.o. nie odpowiada wobec pasażera za szkody
    powstałe wskutek przerw w ruchu albo zmian kierunku jazdy spowodowanych
    z przyczyn niezależnych od MPK w Częstochowie Sp. z o.o.

    ale "przyczyny niezależne" - to IMHO korek w miecie, remont drogi itp.
    Ale czy strajk pracowników też można do tego zaliczyć - MPK wiedziało
    o nim i nie zareagowało.
    jeśli jednak to są przyczyny niezależne to gdyby kierowcy strajkowali
    cały miesiąc a ja bym kopił bilet - to nic by mi sie nie należało.

    Nie chodzi mi tu o jakakolwiek kwotę czy inne profity - jednak korzystam
    kilka razy dziennie z MPK i krew mnie zalewa jak oni obchodza się z
    pasażerami.

    Tu kolejny paragraf:

    3. MPK w Częstochowie Sp. z o.o. zobowiązane jest do:
    1) zapewnienia kursowania pojazdów (autobusów i tramwajów) zgodnie z
    rozkładem jazdy),
    2) zapewnienia kulturalnej obsługi podróżujących w pojazdach i
    utrzymania pojazdów we właściwym stanie technicznym i estetycznym,

    wierzcie mi tych punktów MPK w Cz-wie jeszcze nigdy nie dotrzymało.

  • 4. Data: 2008-04-01 10:24:24
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Radek D" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ludzi za, które w innych miastach dawno zarząd wyleciałby na bruk.
    >
    > PS. Nie ma to jak strajk MPK w prima aprilis i jednocześnie dzień handlowy

    L4 to choroba a urlop na rządanie to to tez nie strajk.
    Nie miej pretensji do kierowców, że zarabiają grosze.

  • 5. Data: 2008-04-01 11:40:05
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    > L4 to choroba a urlop na rządanie to to tez nie strajk.
    > Nie miej pretensji do kierowców, że zarabiają grosze.

    L4 i urlop to nie strajk - chyba, że w jednym dniu zrobią
    to wszyscy kierowcy - a tak zrobili w Cz-wie.

    Ja niestety też marnie zarabiam ;-(
    Nie mam pretensji do kierowców za strajk - tylko do władz
    MPK, że nic nie zrobiły by go zapobiec.

    Jedyne o co można mieć żal do kierowców - to to że zachowują
    się tak jak 20 lat temu - jakby pasażer był złem koniecznym.

  • 6. Data: 2008-04-01 11:56:06
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 1 Apr 2008 12:24:24 +0200, mz napisał(a):

    > L4 to choroba a urlop na rządanie to to tez nie strajk.
    > Nie miej pretensji do kierowców, że zarabiają grosze.

    Ależ on nie ma pretensji do kierowców, tylko do firmy, bo nie wykonuje
    opłaconej usługi.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net