-
1. Data: 2003-05-26 22:38:26
Temat: Reklama porownawcza
Od: Piotr Konieczny <p...@s...must.die>
1. Tele2 | 2. TPSA
|
|
|
0000000000000000000000
Tak z grubsza wyglada ekran TV podczas tej reklamy. Czy ktos moze mi
wytlumaczyc, czy dopuszczalne jest takie reklamowanie swojej
marki/firmy/uslugi porownujac ja z inna realna marka/firma/usluga i
eksponujac wady, lub jak kto woli - brak zalet, tej drugiej?
--
.::piko::.. ........................
:GG: 2147700 | http://www.piko.tk::
:E-mail: u...@p...tk::
:...::...::...::...::...::...::...::
-
2. Data: 2003-05-26 22:48:54
Temat: Re: Reklama porownawcza
Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>
'Piotr Konieczny' wyklawiaturzył/a w niusie
X...@1...0.0.1 taką oto treść:
| Tak z grubsza wyglada ekran TV podczas tej reklamy. Czy ktos moze mi
| wytlumaczyc, czy dopuszczalne jest takie reklamowanie swojej
| marki/firmy/uslugi porownujac ja z inna realna marka/firma/usluga i
| eksponujac wady, lub jak kto woli - brak zalet, tej drugiej?
www.google.com -> reklama porównawcza
http://muzeum.gazeta.pl/Iso/Plus/Media/Reklama/Ostat
nio/910rek.html
http://rynkologia.pl/flush/l_id/72/l_plik/compar.pdf
/ (uwaga pdf!!!)
->piotr
--
Se poczytaj o cyferkach - mini FAQ pl.rec.foto.cyfrowa:
http://www.fotogenia.prv.pl/index.php?text=artykul&i
d=0010
-
3. Data: 2003-05-27 09:03:59
Temat: Re: Reklama porownawcza
Od: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>
Czy ktos moze mi
> wytlumaczyc, czy dopuszczalne jest takie reklamowanie swojej
> marki/firmy/uslugi porownujac ja z inna realna marka/firma/usluga i
> eksponujac wady, lub jak kto woli - brak zalet, tej drugiej?
Art 16 ust. 3 Ustawy o zwalczaniu niuczciwej konkurencji. Tam sa "wymogi" odnosnie
reklamy porownawczej.
Pozdr.