  • 1. Data: 2012-05-09 12:51:34
    Temat: Regulamin serwisu internetowego - ciekawostka
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    Witam,
    poddaję wolnej dyskusji - jako ciekawostkę :)

    "8. Opłata za niedozwolone treści reklamowe lub informacyjne
    1.. W komentarzach zabronione jest umieszczanie reklam innych stron
    internetowych, linków, odnośników, danych adresowych i kontaktowych, adresów
    e-mail oraz innych nie wymienionych informacji mogących służyć do wskazania
    innego niż Dziennik serwisu, strony internetowej, firmy lub jakiegokolwiek
    przedsięwzięcia oraz organizacji.

    2.. Umieszczenie informacji wskazanych w pkt.1 traktowane będzie jako
    umieszczenie przez Czytelnika reklamy, ogłoszenia, obwieszczenia lub innej
    formy wypowiedzi mającej charakter komercyjny i podlegający opłacie jako
    tekst lub ogłoszenie reklamowe.

    3.. W przypadku umieszczenia w komentarzach pod artykułem lub artykułami
    treści wymienionych w pkt.1, w oparciu o informacje zawarte w pkt.2, MW
    Consulting - Grupa Finansowa jako wydawca Dziennika wystawi za każdy wpis
    (jeden wpis - jedna faktura) fakturę VAT na kwotę 1000zł netto (tysiąc
    złotych netto) plus 23% podatku VAT z 7 dniowym terminem płatności.

    4.. Faktura VAT zostanie wysłana na adres osoby, firmy lub organizacji,
    która dokonała wpisu.

    5.. W przypadku braku możliwości ustalenia osoby, firmy, organizacji lub
    instytucji, która dokonała wpisu, a tym samym naraziła Dziennik na straty
    finansowe z tytułu utraconych korzyści majątkowych, wydawca Dziennika
    skieruje sprawę do właściwej jednostki Policji lub Prokuratury z wnioskiem o
    wszczęcie postępowania."
    Pozdrawiam,
    M.

  • 2. Data: 2012-05-09 13:52:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-05-09 12:51, Użytkownik Marian Paździoch napisał:
> [...]
    > płatności.
    >

    > 4.. Faktura VAT zostanie wysłana na adres osoby, firmy lub organizacji,

    Coś pięknego, szukasz hotspota w celu zachowania anonimowości i
    wpisujesz na stronie reklamę ulubionej konkurencji. I niech
    sobie udowadniają potem że nie są/byli wielbłądem.

    Ciekawe jakiego postępowania ?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-05-09 14:26:08
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 09.05.2012 13:52, RadoslawF pisze:

    > Coś pięknego, szukasz hotspota w celu zachowania anonimowości i
    > wpisujesz na stronie reklamę ulubionej konkurencji. I niech
    > sobie udowadniają potem że nie są/byli wielbłądem.

    Ale po co mają udowadniać? To raczej MW Consulting ma udowodnić. A w
    międzyczasie zapłacić VAT od faktury.

    p. m.

  • 4. Data: 2012-05-09 15:07:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-05-09 15:32, Użytkownik januszek napisał:

    > Wyszukiwarka podpowiada, ze ta firma zajmuje sie windykacja naleznosci a
    > jednym z jej hasel marketingowych jest, ze 'wysylaja ludzi a nie pisma'.

    Wierzysz że firma będzie ganiała ludzi po całym kraju zamiast
    wesłać emaila lub list ?

    Oizdrawiam

  • 5. Data: 2012-05-09 15:32:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    m napisa?(a):

> [...]

    Wyszukiwarka podpowiada, ze ta firma zajmuje sie windykacja naleznosci a
    jednym z jej hasel marketingowych jest, ze 'wysylaja ludzi a nie pisma'.

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 6. Data: 2012-05-09 15:41:49
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    > W kazdym razie caly regulamin mozna przeczytac tu:
    > http://www.zinfo.pl/regulamin i imo te zapisy dotycza
    > wylacznie tych userow, ktorzy zaloza w tym serwisie konto.

    Imo nie. Reklama dotyczy Czytelników, a nie Użytkowników.

    Pzdr.
    M.

  • 7. Data: 2012-05-09 16:15:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RadoslawF napisa?(a):

    > Wierzysz że firma będzie ganiała ludzi po całym kraju zamiast
    > wesłać emaila lub list ?

    OIDP to zadnej wiary nie wyznawalem? Skad masz takie informacje?

  • 8. Data: 2012-05-09 16:41:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 May 2012, Marian Paździoch wrote:

    > Witam,
    > poddaję wolnej dyskusji - jako ciekawostkę :)

    Hm... chyba było, choć z innym kontekscie.
    Mam na mysli załatwienie sprawy zastawiania (czy jak kto woli:
    niezastawiania) prywatnego placu poprzez dobrze widoczny
    cennik 199 zł / godzinę :>

    > Pozdrawiam,
    > M.

    wzajem, Gotfryd

  • 9. Data: 2012-05-09 16:44:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 May 2012, RadoslawF wrote:

    > Dnia 2012-05-09 12:51, Użytkownik Marian Paździoch napisał:
    [...]
    > Coś pięknego, szukasz hotspota w celu zachowania anonimowości i
    > wpisujesz na stronie reklamę ulubionej konkurencji. I niech
    > sobie udowadniają potem że nie są/byli wielbłądem.

    Chyba nie tak - wzorcowo strzelili sobie w stopę.
    Przecież f-ra wcale nie zostanie wysłana na adres osoby której
    dane sa podpisane pod wpisem :]

    To się chyba "umorzenie" nazywa?
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2012-05-09 17:55:01
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    > Hm... chyba było, choć z innym kontekscie.
    > Mam na mysli załatwienie sprawy zastawiania (czy jak kto woli:
    > niezastawiania) prywatnego placu poprzez dobrze widoczny
    > cennik 199 zł / godzinę :>

    A masz jakiś link? Bo z tego co pamiętam to niektórzy na tej grupie wręcz
    doradzali wysokie stawki zamiast zakazu parkowania :).

    Pzdr.
    M.