  • 1. Data: 2009-12-03 20:48:56
    Temat: Realia sądowe, zasady dobrego wychowania
    Od: <d...@g...pl>

    Proszę o wyjaśnienie lub podpowiedź w takiej kwestii:
    Człowiek procesuje się np. z ZUS'em, US , na sali sądowej w czasie
    odczytania wyroku sędzia zwraca się do pozywającego dany urząd słowami mniej
    więcej: /jak Pan ŚMIE mieć pretęsje do .... US/Zus/
    Czy to są standardy? Czy należy przyjąć zasadę bycia psem do bicia i
    zacisnąć zęby? A moze mając świadomość poniesienia kary finansowej zwrócić
    uwagę sędziemu? A może ... no właśnie - co?

    Nie mam doczynienia z sądami dlatego pytam, a chyba niedługo mogę mieć :).

    --
    pozdrawiam
    dr_indy

  • 2. Data: 2009-12-03 20:57:40
    Temat: Re: Realia sądowe, zasady dobrego wychowania
    Od: <d...@g...pl>

    przepraszam za te "pretęsje"

  • 3. Data: 2009-12-03 21:01:16
    Od: games <g...@g...home.pl>

    d...@g...pl pisze:
> [...]
    > uwagę sędziemu? A może ... no właśnie - co?
    >
    > Nie mam doczynienia z sądami dlatego pytam, a chyba niedługo mogę mieć :).

    zejdz na ziemie w tym pierdolnietym kraju proty obywatel istnieje tylko
    po to zeby mozna go bylo wydymac jak sie da.

  • 4. Data: 2009-12-03 21:14:40
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 03-12-2009 o 21:48:56 <d...@g...pl> napisał(a):

    > wiecej: /jak Pan ?MIE mieae pretesje do .... US/Zus/

    A o co dokładnie chodzi? Może sędzia miał(a) rację,
    tylko trochę nieładnie swoją rację sformułowała?

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2009-12-03 21:23:12
    Od: <d...@g...pl>

    nie chcę tu wchodzić w szczegóły, ale oględnie mówiąc chodzi o to, że zakład
    pracy (kilka tysiecy pracowników poważny zakład, stosowne oświadczenia)
    uznał pewien okres pracy człowieka w warunkach szkodliwych i
    niebezpiecznych. ZUS ma to oświadczenie w ....
    Sprawa poszła do sądu, sędzia nie odróżnia betonu od tynku i wyrok...

  • 6. Data: 2009-12-03 21:32:45
    Temat: Re: Realia sadowe, zasady dobrego wychowania
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <hf987s$7hf$1@inews.gazeta.pl>, d...@g...pl says...>
    > Prosz? o wyja?nienie lub podpowied? w takiej kwestii:
    > Cz?owiek procesuje si? np. z ZUS'em, US , na sali s?dowej w czasie
    > odczytania wyroku s?dzia zwraca si? do pozywaj?cego dany urz?d s?owami mniej
    > wi?cej: /jak Pan ?MIE mie? pret?sje do .... US/Zus/
    > Czy to s? standardy? Czy nale?y przyj?? zasad? bycia psem do bicia i
    > zacisn?? z?by? A moze maj?c ?wiadomo?? poniesienia kary finansowej zwróci?
    > uwag? s?dziemu? A mo?e ... no w?a?nie - co?
    >
    > Nie mam doczynienia z s?dami dlatego pytam, a chyba nied?ugo mog? mie? :).

    Na sali rzadzi sad, ze wszystkimi tego konsekwencjami.

    Sad jako osoba takze bywa powiedzmy niekulturalny, trudno. Mozesz
    poprosic o zaprotokolowanie.

  • 7. Data: 2009-12-03 21:38:48
    Od: <d...@g...pl>

    Na sali rzadzi sad, ze wszystkimi tego konsekwencjami.

    Sad jako osoba takze bywa powiedzmy niekulturalny, trudno. Mozesz

    tzn. w stać i powiedzieć "proszę zaprotokołować słowa sądu"?

  • 8. Data: 2009-12-03 22:15:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > tzn. w stać i powiedzieć "proszę zaprotokołować słowa sądu"?

    nie, w usiąść...
    MSPANC

  • 9. Data: 2009-12-03 22:23:52
    Od: <d...@g...pl>

    > nie, w usiąść...
    > MSPANC

    brawo Jasiu!!!

  • 10. Data: 2009-12-04 05:30:32
    Od: stern <s...@n...pl>

    d...@g...pl pisze:
> [...]
    > Czy to są standardy?
    > Nie mam doczynienia z sądami dlatego pytam, a chyba niedługo mogę mieć :).

    To nie są standardy. To jest jak najdalsze od standardów ;)
    Ale - jak wskazano - sąd tam rządzi, a gdy trafi się niegrzeczny
    przedstawiciel wymiaru sprawiedliwości - takie są efekty niestety

    pozdr.

    stern