-
11. Data: 2010-05-08 08:20:48
Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
Od: <s...@a...pl>
> W jaki sposob z takim chamstwem walczyc?
Najlepiej takich klientów rozstrzelac. Zachowuja sie jak dzieci, kupuja, a
dopiero potem ogladaja, co kupili.
-
12. Data: 2010-05-08 08:23:49
Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
Od: <s...@a...pl>
> anulowanie paragonu z kasy fiskalnej to raz,
>
> wycofanie transakcji z terminala płatniczego - to dwa...
>
> są takie opcje i w jednym i w drugim urządzeniu, jak nie umieją, to przed
> snem instrukcję poczytać lub na infolinie zadzwonić...
Podaj choć jeden przykład urządzenia fiskalnego, w którym można anulwoać
wystawiony paragon. Nie ma. Dlaczego? Bo tak chciał minister. Koniec, kropka.
Anulować możesz jedynie drogą "papierkologii".
-
13. Data: 2010-05-08 08:58:42
Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
Od: spp <s...@o...pl>
W dniu 2010-05-08 10:07, Andrzej Lawa pisze:
> Którą i tak przegrasz. Towar kupiłeś w sklepie, mogłeś go sobie obejrzeć
> i z punktu widzenia ogólnych przepisów sprzedawca może ci zwyczajnie
> powiedzieć "spadaj na drzewo banany prostować".
>
> Te 10 dni, o których słyszałeś piąte przez dziesiąte, dotyczą sprzedaży
> poza placówką firmy - czyli np. wysyłkowej albo przez domokrążców.
Przecież wyraźnie napisał, że w tym sklepie powiedziano mu że też
obowiązuje 10 dniowy termin na zwrot.
--
spp
-
14. Data: 2010-05-08 09:04:45
Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
spp pisze:
>> Te 10 dni, o których słyszałeś piąte przez dziesiąte, dotyczą sprzedaży
>> poza placówką firmy - czyli np. wysyłkowej albo przez domokrążców.
>
> Przecież wyraźnie napisał, że w tym sklepie powiedziano mu że też
> obowiązuje 10 dniowy termin na zwrot.
Nagrał to? Przedstawił transkrypcję tego nagrania, z której moglibyśmy
ocenić, co dokładnie mu ZAOFEROWANO? (bo takie sklepowe zwroty to
najwyżej dobrowolna oferta sklepu)
-
15. Data: 2010-05-08 09:10:59
Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
Od: spp <s...@o...pl>
W dniu 2010-05-08 11:04, Andrzej Lawa pisze:
>>> Te 10 dni, o których słyszałeś piąte przez dziesiąte, dotyczą sprzedaży
>>> poza placówką firmy - czyli np. wysyłkowej albo przez domokrążców.
>>
>> Przecież wyraźnie napisał, że w tym sklepie powiedziano mu że też
>> obowiązuje 10 dniowy termin na zwrot.
>
> Nagrał to? Przedstawił transkrypcję tego nagrania, z której moglibyśmy
> ocenić, co dokładnie mu ZAOFEROWANO? (bo takie sklepowe zwroty to
> najwyżej dobrowolna oferta sklepu)
Wiem, że dobrowolna oferta dlatego spytałem skąd ma informację.
Odpowiedział, że ze sklepu więc sprawa jest jasna. :)
--
spp
-
16. Data: 2010-05-08 09:19:50
Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
spp pisze:
> Wiem, że dobrowolna oferta dlatego spytałem skąd ma informację.
> Odpowiedział, że ze sklepu więc sprawa jest jasna. :)
Aha. Jasna jak sprawa rozdawania samochodów na Placu Czerwonym.
-
17. Data: 2010-05-08 09:24:11
Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
Od: spp <s...@o...pl>
W dniu 2010-05-08 11:19, Andrzej Lawa pisze:
>> Wiem, że dobrowolna oferta dlatego spytałem skąd ma informację.
>> Odpowiedział, że ze sklepu więc sprawa jest jasna. :)
>
> Aha. Jasna jak sprawa rozdawania samochodów na Placu Czerwonym.
Oj, mam wrażenie że Ty tu trollować przyszedłeś ... :(
--
spp
-
18. Data: 2010-05-08 09:35:58
Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
spp pisze:
> W dniu 2010-05-08 11:19, Andrzej Lawa pisze:
>
>>> Wiem, że dobrowolna oferta dlatego spytałem skąd ma informację.
>>> Odpowiedział, że ze sklepu więc sprawa jest jasna. :)
>>
>> Aha. Jasna jak sprawa rozdawania samochodów na Placu Czerwonym.
>
> Oj, mam wrażenie że Ty tu trollować przyszedłeś ... :(
>
To weź te wrażenie i wsadź je sobie... w nos.
Ktoś coś mu rzekomo powiedział - nie jest w stanie nawet dokładnie,
dosłownie powtórzyć co ten ktoś powiedział. Nie wspominając o udowodnieniu.
I ty chcesz to potraktować jako obowiązującą ofertę?
-
19. Data: 2010-05-08 10:36:59
Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
Dnia 07.05.2010 Jarek * <j...@g...com> napisał/a:
>>
>> Może sprzedawca nie wie o możliwości anulowania transakcji i zwrotu
>> prowizji.
>
> Dzieki za info.
> W sumie nie poinformowano mnie, o braku mozliwosci zwrotu w przypadku
> platnoscia karta.
> Jest mozliwosc zwrotu w ciagu 10 dni, byc moze cos zle zrozumialem z
> tym prawem.
Nawet gdy Ciebie dotyczy zwrot w ciągu 10 dni, to i tak pokrywasz koszty
transportu itd. Nie wiem jak z prowizją za płatność, ale w sumie to są
koszty na które narażasz sprzedawcę, możliwe że ze swojego widzimisie -
bo tak zwrot 10 dniowy może wyglądać.
--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie?
Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest
coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".
Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę.
-
20. Data: 2010-05-08 14:16:17
Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>
Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
news:hs372p$vgi$1@news.onet.pl...
> Podaj choć jeden przykład urządzenia fiskalnego, w którym można anulwoać
> wystawiony paragon. Nie ma.
Dokładnie tak jest - a mnie zawsze zastanawia dlaczego wypowiadają się osoby
bez pojęcia o temacie. Żeby sobie kompleksy leczyć?
K..