eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru a platnosc karta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 20

  • 11. Data: 2010-05-08 08:20:48
    Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
    Od: <s...@a...pl>

    > W jaki sposob z takim chamstwem walczyc?

    Najlepiej takich klientów rozstrzelac. Zachowuja sie jak dzieci, kupuja, a
    dopiero potem ogladaja, co kupili.


  • 12. Data: 2010-05-08 08:23:49
    Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
    Od: <s...@a...pl>

    > anulowanie paragonu z kasy fiskalnej to raz,
    >
    > wycofanie transakcji z terminala płatniczego - to dwa...
    >
    > są takie opcje i w jednym i w drugim urządzeniu, jak nie umieją, to przed
    > snem instrukcję poczytać lub na infolinie zadzwonić...

    Podaj choć jeden przykład urządzenia fiskalnego, w którym można anulwoać
    wystawiony paragon. Nie ma. Dlaczego? Bo tak chciał minister. Koniec, kropka.
    Anulować możesz jedynie drogą "papierkologii".


  • 13. Data: 2010-05-08 08:58:42
    Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-05-08 10:07, Andrzej Lawa pisze:

    > Którą i tak przegrasz. Towar kupiłeś w sklepie, mogłeś go sobie obejrzeć
    > i z punktu widzenia ogólnych przepisów sprzedawca może ci zwyczajnie
    > powiedzieć "spadaj na drzewo banany prostować".
    >
    > Te 10 dni, o których słyszałeś piąte przez dziesiąte, dotyczą sprzedaży
    > poza placówką firmy - czyli np. wysyłkowej albo przez domokrążców.

    Przecież wyraźnie napisał, że w tym sklepie powiedziano mu że też
    obowiązuje 10 dniowy termin na zwrot.

    --
    spp


  • 14. Data: 2010-05-08 09:04:45
    Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    spp pisze:

    >> Te 10 dni, o których słyszałeś piąte przez dziesiąte, dotyczą sprzedaży
    >> poza placówką firmy - czyli np. wysyłkowej albo przez domokrążców.
    >
    > Przecież wyraźnie napisał, że w tym sklepie powiedziano mu że też
    > obowiązuje 10 dniowy termin na zwrot.

    Nagrał to? Przedstawił transkrypcję tego nagrania, z której moglibyśmy
    ocenić, co dokładnie mu ZAOFEROWANO? (bo takie sklepowe zwroty to
    najwyżej dobrowolna oferta sklepu)



  • 15. Data: 2010-05-08 09:10:59
    Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-05-08 11:04, Andrzej Lawa pisze:

    >>> Te 10 dni, o których słyszałeś piąte przez dziesiąte, dotyczą sprzedaży
    >>> poza placówką firmy - czyli np. wysyłkowej albo przez domokrążców.
    >>
    >> Przecież wyraźnie napisał, że w tym sklepie powiedziano mu że też
    >> obowiązuje 10 dniowy termin na zwrot.
    >
    > Nagrał to? Przedstawił transkrypcję tego nagrania, z której moglibyśmy
    > ocenić, co dokładnie mu ZAOFEROWANO? (bo takie sklepowe zwroty to
    > najwyżej dobrowolna oferta sklepu)

    Wiem, że dobrowolna oferta dlatego spytałem skąd ma informację.
    Odpowiedział, że ze sklepu więc sprawa jest jasna. :)

    --
    spp


  • 16. Data: 2010-05-08 09:19:50
    Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    spp pisze:

    > Wiem, że dobrowolna oferta dlatego spytałem skąd ma informację.
    > Odpowiedział, że ze sklepu więc sprawa jest jasna. :)

    Aha. Jasna jak sprawa rozdawania samochodów na Placu Czerwonym.


  • 17. Data: 2010-05-08 09:24:11
    Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-05-08 11:19, Andrzej Lawa pisze:

    >> Wiem, że dobrowolna oferta dlatego spytałem skąd ma informację.
    >> Odpowiedział, że ze sklepu więc sprawa jest jasna. :)
    >
    > Aha. Jasna jak sprawa rozdawania samochodów na Placu Czerwonym.

    Oj, mam wrażenie że Ty tu trollować przyszedłeś ... :(

    --
    spp


  • 18. Data: 2010-05-08 09:35:58
    Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    spp pisze:
    > W dniu 2010-05-08 11:19, Andrzej Lawa pisze:
    >
    >>> Wiem, że dobrowolna oferta dlatego spytałem skąd ma informację.
    >>> Odpowiedział, że ze sklepu więc sprawa jest jasna. :)
    >>
    >> Aha. Jasna jak sprawa rozdawania samochodów na Placu Czerwonym.
    >
    > Oj, mam wrażenie że Ty tu trollować przyszedłeś ... :(
    >

    To weź te wrażenie i wsadź je sobie... w nos.

    Ktoś coś mu rzekomo powiedział - nie jest w stanie nawet dokładnie,
    dosłownie powtórzyć co ten ktoś powiedział. Nie wspominając o udowodnieniu.

    I ty chcesz to potraktować jako obowiązującą ofertę?


  • 19. Data: 2010-05-08 10:36:59
    Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 07.05.2010 Jarek * <j...@g...com> napisał/a:
    >>
    >> Może sprzedawca nie wie o możliwości anulowania transakcji i zwrotu
    >> prowizji.
    >
    > Dzieki za info.
    > W sumie nie poinformowano mnie, o braku mozliwosci zwrotu w przypadku
    > platnoscia karta.
    > Jest mozliwosc zwrotu w ciagu 10 dni, byc moze cos zle zrozumialem z
    > tym prawem.

    Nawet gdy Ciebie dotyczy zwrot w ciągu 10 dni, to i tak pokrywasz koszty
    transportu itd. Nie wiem jak z prowizją za płatność, ale w sumie to są
    koszty na które narażasz sprzedawcę, możliwe że ze swojego widzimisie -
    bo tak zwrot 10 dniowy może wyglądać.

    --
    "A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie?
    Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest
    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".
    Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę.


  • 20. Data: 2010-05-08 14:16:17
    Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>


    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:hs372p$vgi$1@news.onet.pl...

    > Podaj choć jeden przykład urządzenia fiskalnego, w którym można anulwoać
    > wystawiony paragon. Nie ma.

    Dokładnie tak jest - a mnie zawsze zastanawia dlaczego wypowiadają się osoby
    bez pojęcia o temacie. Żeby sobie kompleksy leczyć?


    K..

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1