-
1. Data: 2008-04-10 22:00:17
Temat: zwrot towaru
Od: "michal.b" <m...@w...cc>
witam, pewnie bylo to pytanie kilka razy ale jednak chcialbym sie upewnic:
czy moge oddac towar do sklepu jesli tak to dlaczego i w jakim czasie?
dlaczego pytam, otoz w sklepie nie dla idiotow chcialem zakupic futeral na
nokie, ktory kosztuje 89 zl ale jest zapakowany tak ze odpakowujac go
uszkadza sie pudelko - zaden ze sprzedawcow nie wyrazil zgody na sprawdzenie
"jak lezy" na telefonie ani na obejrzenie tego futeralu bez pudelka. dlatego
zastanawiam sie czy jesli kupie, rozpakuje i sie okaze ze ten towar nie jest
tym ktory chce miec - czy moge go oddac ?
btw pani w dziale reklamacji na pytanie o zwrot kategorycznie stwierdzila ze
zwrotow nie przyjmuja, jedynie wymienaja na inny towar w tej samej lub
wyzszej cenie
pozdr
-
2. Data: 2008-04-10 22:10:02
Temat: Re: zwrot towaru
Od: Mithos <f...@a...pl>
michal.b pisze:
> dlatego
> zastanawiam sie czy jesli kupie, rozpakuje i sie okaze ze ten towar nie jest
> tym ktory chce miec - czy moge go oddac ?
Nie.
--
Mithos
-
3. Data: 2008-04-10 22:31:49
Temat: Re: zwrot towaru
Od: "michal.b" <m...@w...cc>
Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
news:ftm3kg$376$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> michal.b pisze:
>> dlatego zastanawiam sie czy jesli kupie, rozpakuje i sie okaze ze ten
>> towar nie jest tym ktory chce miec - czy moge go oddac ?
>
> Nie.
hmm ale przed zakupem nie ma mozliwosci sprawdzenia czy to co w srodku
opakowania jest tym co powinno spelnic moje oczekiwania
-
4. Data: 2008-04-10 22:33:01
Temat: Re: zwrot towaru
Od: Mithos <f...@a...pl>
michal.b pisze:
> hmm ale przed zakupem nie ma mozliwosci sprawdzenia czy to co w srodku
> opakowania jest tym co powinno spelnic moje oczekiwania
A jakie to ma znaczenie ? Przeciez widzisz co kupujesz. Nie ma obowiazku
kupowania.
--
Mithos
-
5. Data: 2008-04-10 22:37:10
Temat: Re: zwrot towaru
Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
W wiadomości news:ftm4gm$gu8$1@news.onet.pl michal.b <m...@w...cc>
pisze:
>>> dlatego zastanawiam sie czy jesli kupie, rozpakuje i sie okaze ze ten
>>> towar nie jest tym ktory chce miec - czy moge go oddac ?
>> Nie.
> hmm ale przed zakupem nie ma mozliwosci sprawdzenia czy to co w srodku
> opakowania jest tym co powinno spelnic moje oczekiwania
To nie kupuj u hołoty, przecież nie musisz.
Wielu towarów nie możesz rozpakować i oddać jak ci się nie spodobają (np.
prezerwatywy ;))
--
Jotte
-
6. Data: 2008-04-10 22:47:17
Temat: Re: zwrot towaru
Od: "michal.b" <m...@w...cc>
Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości
news:ftm4qf$ndf$1@news.dialog.net.pl...
>W wiadomości news:ftm4gm$gu8$1@news.onet.pl michal.b <m...@w...cc>
> pisze:
>
>>>> dlatego zastanawiam sie czy jesli kupie, rozpakuje i sie okaze ze ten
>>>> towar nie jest tym ktory chce miec - czy moge go oddac ?
>>> Nie.
>> hmm ale przed zakupem nie ma mozliwosci sprawdzenia czy to co w srodku
>> opakowania jest tym co powinno spelnic moje oczekiwania
> To nie kupuj u hołoty, przecież nie musisz.
chetnie bym kupil gdzies indziej, ale przed wizyta w tym sklepiej bylem w
sklepie firmowy nokii i nie ma na stanie akurat takiego towaru, a
producent do telefonu za 2k nie dorzuca niestety gratis jakiegos fajnego
futeralu to pomyslalem ze wlasnie w tym sklepie cos nabede - i akurat maja
do tego modelu ale zapakowane i w dodatku nie chca pokazac co w srodku -
jedynie opis i rysunek na opakowaniu pokazuja czego sie mozna spodziewac
> Wielu towarów nie możesz rozpakować i oddać jak ci się nie spodobają (np.
> prezerwatywy ;))
troche nie teges tez przyklad ;-)
-
7. Data: 2008-04-10 22:49:53
Temat: Re: zwrot towaru
Od: "michal.b" <m...@w...cc>
Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
news:ftm4lh$2tf$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> michal.b pisze:
>> hmm ale przed zakupem nie ma mozliwosci sprawdzenia czy to co w srodku
>> opakowania jest tym co powinno spelnic moje oczekiwania
>
> A jakie to ma znaczenie ? Przeciez widzisz co kupujesz.
nie widze - towar jest zapakowany w taki sposob ze widac tylko czesc,
jedynie opis na pudelku i kawalek przezroczystego plastiku informuja ze to
wlasnie powinno pasowac do tego a nie innego modelu telefonu
chodzi mi o to aby przed zakupem produkt dotknac, przymierzyc czy bedzie
pasowac
> Nie ma obowiazku kupowania.
oczywiscie ze nie ma
ale jest potrzeba
-
8. Data: 2008-04-10 23:05:04
Temat: Re: zwrot towaru
Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
W wiadomości news:ftm5dl$iqe$1@news.onet.pl michal.b <m...@w...cc>
pisze:
>> To nie kupuj u hołoty, przecież nie musisz.
> chetnie bym kupil gdzies indziej, ale przed wizyta w tym sklepiej bylem w
> sklepie firmowy nokii i nie ma na stanie akurat takiego towaru, a
> producent do telefonu za 2k nie dorzuca niestety gratis jakiegos fajnego
> futeralu to pomyslalem ze wlasnie w tym sklepie cos nabede - i akurat
> maja do tego modelu ale zapakowane i w dodatku nie chca pokazac co w
> srodku - jedynie opis i rysunek na opakowaniu pokazuja czego sie mozna
> spodziewac
No to co ja ci poradzę?
Możliwość sprawdzenie towaru w taki czy inny sposób jest jedną z cech oferty
sprzedaży.
Jeśli ci oferta nie odpowiada to z niej nie korzystaj.
>> Wielu towarów nie możesz rozpakować i oddać jak ci się nie spodobają
>> (np. prezerwatywy ;))
> troche nie teges tez przyklad ;-)
Niby czemu?
Mnie się podoba.
--
Jotte
-
9. Data: 2008-04-11 05:25:30
Temat: Re: zwrot towaru
Od: Marcin Boroń <b...@m...tu>
Agent michal.b nadaje:
> chodzi mi o to aby przed zakupem produkt dotknac, przymierzyc czy
> bedzie pasowac
Jak w cukierni.
-
10. Data: 2008-04-11 08:09:37
Temat: Re: zwrot towaru
Od: <s...@a...pl>
>> hmm ale przed zakupem nie ma mozliwosci sprawdzenia czy to co w srodku
>> opakowania jest tym co powinno spelnic moje oczekiwania
> A jakie to ma znaczenie ? Przeciez widzisz co kupujesz. Nie ma obowiazku
> kupowania.
Zgoda. Nie ma obowiazku kupowania. Jednak jeśli sprzedawca zapewni, że
futerał pasuje, a w rzeczywistości nie pasuje (ważne słowo *nie pasuje*, a
nie *nie podoba się kupującemu*), jest podstawa do reklamacji. W przypadku
konsumenta (zakładam, że pytający jest konsumentem) możemy żądać m.in.
rozwiązania umowy sprzedaży.